De naam van waarden wijzigen in de familie van Publisher-onderdelen

Hallo allemaal,

Hier is mijn kleine probleempje, ik ben bezig met het maken van een bibliotheek met standaardcomponenten en om het gemakkelijker te maken wil ik de configuratie via Publisher gebruiken.

in mijn voorbeeld een M20 moer met een boring van 17,5 (schroefdraad of weergave van schroefdraad onderdrukt)

al mijn afmetingen (moerhoogte, breedte, enz.) zijn gekoppeld aan de boor-Ø die ouder is.

Alles werkt, maar voor de duidelijkheid toont mijn keuzemenu voor moeren me de boor-Ø (17,5) en ik zou graag willen dat het in plaats daarvan 2 geschreven M20 is zonder de 17,5 te verliezen

Hallo

Vraag Waarom Publisher gebruiken voor noten, je hebt maximaal 10 refs. Persoonlijk heb ik een bibliotheek met mijn 10 noten, het is eenvoudiger en sneller omdat als je een noot plaatst of dupliceert  je niet elke keer het blad hebt om in te vullen.

Moge de kracht met je zijn.

1 like

Hallo

Is dat wat je wilt?

Ter info, ik ben onder SW2015 binnenkort SW 2016:)

obi_wan-nut.sldprt

OBI WAN, je moet doorgaan naar 2017 er zijn een aantal leuke nieuwe functies in plaatwerk in de 2017 en al bcp in 2016.

Hoi @ac Cobra 427,

Nee, ik wacht op ten minste de SP3 te veranderen.

Waarom, slechte ervaring met SP1 & 2???

We kunnen de beelden niet goed lezen om het echt te begrijpen

Ze moeten worden bevestigd

Anders, als ik het goed begrijp, is het de bedoeling om M5, M6, ... in de uitgever Manager in de header

Voor mij is een eerste oplossing het maken van een config-specifieke eigenschap.

Voorbeeld, "Beschrijving" en integreer het vervolgens in de onderdeelfamilie.

Vervolgens kun je de omschrijving in de header van Publisher zetten

Daar heb ik een eigenschap ingevuld voor 3 elementen van de familie van delen, Stuk A, Stuk B en Stuk C

Ik heb deze eigenschap kunnen ophalen uit de uitgeverslijsten