Is het bij het maken van een threadweergave mogelijk om deze functie automatisch te hernoemen met het threadtype zonder macro?
Momenteel heet de functie draadrepresentatie 1 Ik zou graag iets explicieters willen Draad M20x1.5 bijvoorbeeld. (zoals bij de boor- of tapfunctie waarbij het hernoemen automatisch gebeurt).
Bedankt.
1 like
Alle functies kunnen handmatig worden hernoemd.
De F2-toets onder andere.
3 likes
Hallo
Of u kunt de functie ook selecteren door erop te klikken en dan een tweede keer, maar geen dubbelklik, dan kunt u deze hernoemen.
1 like
Handmatige hernoeming, geen zorgen, ik weet het, bedankt, maar geen bekende oplossing of optie voor automatische hernoeming?
1 like
In de opties is er een vakje om uit te vinken voor automatische naamgeving, als u het uitschakelt, kunt u een naam geven op het moment dat u de functies maakt.
2 likes
Dank je wel AC cobra, de optie die ik al had gezien, maar het blijft handmatige invoer, in tegenstelling tot de boorfunctie die automatisch wordt benoemd en hernoemd volgens de grootte van de piercing en dit zonder enige input van wie dan ook.
1 like
Ik denk dat het een goed verzoek tot verbetering zou zijn om te doen bij Solidworks...
2 likes
Na verzoek aan de ondersteuning: niet-bestaande functie, voor de dienst zal ik AC Cobra als het beste antwoord stellen, het dichtst bij mijn verzoek.
1 like