Automatische hernoeming voor opslag in Windchill PDMLink

Hoi allemaal

Dit is de achtergrond: Ik wil een assemblage die ik van een externe leverancier heb ontvangen in PDMLink opslaan in STEP-formaat. Na het openen en converteren van het bestand in Creo Elements/Pro, moet ik alle onderdelen waaruit de assemblage bestaat hernoemen om ze een unieke identificatie te geven die een specifieke nomenclatuur respecteert . De stuklijst bestaat uit een tekenreeks die gemeenschappelijk is voor alle onderdelen van de assemblage en een id die moet worden verhoogd:

bijv. chaine_de_caractère_1.asm / chaine_de_caractère_2.asm / chaine_de_caractère_3.prt / chaine_de_caractère_4.prt ...

Via de functie "Hernoemen uit werkruimte", geen zorgen over de string, maar de identifier moet met de hand worden ingevoerd... En als je het hebt over enkele honderden stukjes, is dat een lange !!  Oplossingen om deze identifier automatisch te genereren?

Een kleine bijgevoegde weergave om u te helpen

Bedankt voor je hulp!

Romeins

lynkoa.jpg

Hallo

Wil je de schroeven en andere standaardelementen zelfs een andere naam geven?

Ik begrijp je probleem heel goed, want ik heb dezelfde, maar op kleinere ASM, dus ik heb niet te diep in het onderwerp gegraven.

Maar ik zal zien of ik iets aan mijn kant heb.

Thomas

Ik wil alles een andere naam geven: de assemblage komt van een externe leverancier, ik probeer niet te achterhalen of de standaardelementen die zij gebruiken gemeenschappelijk zijn met de onze.

Sorry, maar ik kon niets vinden over dit onderwerp.

Ik dacht dat we de Pdmlink-pagina naar Excel konden converteren om in een spreadsheet te werken, maar in feite niet....

We zullen geduld moeten hebben en regel voor regel verder moeten :)

Thomas

Dank je wel Thomas,

Geen andere ideeën gebruikers?

Romeins