Ik zou graag willen weten of er een oplossing is om de bestanden in SW te hernoemen met behoud van de relaties tussen de verschillende bestanden (CAD->Tekening...).
Ik hernoem soms bestanden, maar het is altijd ingewikkeld om de gekoppelde bestanden te hernoemen naar de hernoemde bestanden.
Als je ooit een eenvoudige en effectieve oplossing hebt, ben ik er helemaal voor!
Het stelt u in staat om op te slaan onder een 3D + -plan door de koppelingen tussen de 2 te behouden en de eigenschappen en dus het titelblok bij te werken met een code en een label.
Er kunnen enkele kleine wijzigingen worden aangebracht, maar ik heb alle regels code becommentarieerd om het werk te vereenvoudigen!
Als er een gezamenlijke vraag is, open dan een andere vraag.
Wat mij betreft heb ik alleen solidworks (zonder PDM), en ik gebruik ook vaak Solidworks Explorer om bestanden te hernoemen of te verplaatsen. De gekoppelde bestanden worden door deze verkenner doorzocht en automatisch worden de koppelingen bijgewerkt.
SOLIDWORKS Explorer wordt vervangen door SOLIDWORKS File Utilities, waarmee u SOLIDWORKS-bestanden kunt hernoemen, vervangen, kopiëren en verplaatsen met behoud van bestandsverwijzingen.