Soms hebben we een reeks bestanden om te hernoemen in de EPDM en het is lang en vervelend om te doen. Dus ik dacht erover om een macro te maken, maar het probleem is dat de verwijzingen in de assemblages en tekeningen niet volgen.
Ik gebruik een 'IEdmFile5' waarop ik de 'RenameEx' methode toepas, ...
Hebben jullie een oplossing zodat mijn referenties niet kapot gaan? Bedankt!
Als ik het goed begrijp, heb je onderdelen en sets om te kopiëren en te hernoemen?? Als dat het is, open dan de assemblage en maak een take-away compositie zoals de referenties zullen volgen en voordat je de compositie maakt, geef je de toekomstige naam aan, evenals de locatie die zo anders is dan het begin.
We gebruiken logopress en het maakt de onderdelen met "-1" aan het einde, dus ja, we doen "Klik met de rechtermuisknop > SolidWorks -> Hernoemen", maar als je 60 onderdelen hebt om te hernoemen, breng je daar snel de ochtend door.
@sbadenis, ik probeer al 2 dagen een nieuw onderwerp te maken en elke keer word ik geblokkeerd door een soort firewall van de site die zegt dat aanval geblokkeerd is.
Ik heb een bericht gestuurd naar de communitymanager, maar niets. Hoe kan ik dit doen?