Hallo, gelukkig nieuwjaar allemaal,
Is het mogelijk om een PDM-variabele te hernoemen en te laten volgen in kaarten enzovoort of is het een probleem?
Bovendien kan ik geen map en submap maken om variabelen te beheren, hoe krijg je het voor elkaar om rond te komen?
Bedankt
Hallo
Heel goed mogelijk om een variabele te hernoemen, alles zal volgen op het PDM-gedeelte, dus in de kaarten enz ... aan de andere kant op uw SW-bestanden, kantoor, enz ... De oude variabele blijft staan en de nieuwe bestaat niet meer.
Om de oude variabelen naar de nieuwe te kopiëren, zou ik de workflow doorlopen met een actie:
Begintoestand => verandering van toestand "Overgangstoestand"
Injectie van een nieuwe variabele met de waarde "Oude variabele". (die uw variabelen zal kopiëren)
Automatische overgang naar de status "Initieel"
De lus is rond, je variabele wordt gekopieerd naar je bestanden.
Er moet een eenvoudigere versie zijn als je mycadtools of iets dergelijks hebt, maar ik heb nooit geoefend.
Wat betreft de mappen - submappen, ik beheer alles met de naam om mappen te sorteren en te simuleren, bijvoorbeeld:
VARA_nom
VARA_numéro
VARA_test
VARB_longueur
VARB_largeur
VARB_Cout
VARC...
enz..
@+
3 likes
@Michael.DELACOTE is het in alle opzichten met u eens,
1 like
Bedankt
Wat betreft variabelen en hun beheer had ik me hetzelfde voorgesteld, en het is met dit doel dat ik de vraag heb gesteld om de bestaande variabelen te hernoemen.
@Michael.DELACOTE
Kunt u uw procedure voor het hernoemen van de variabele ontwikkelen, ik heb iets opgezet maar het werpt geen vruchten af.
Bedankt