Hallo
Ik heb een probleem met mijn familie van onderdelen, elke keer als ik D2@Esquisse24 hernoem naar Ø Exterieur of D, is de link verbroken.
Want voor mijn tekening is het niet stijlvol om bijvoorbeeld de referenties van de dimensies bij D2@Esquisse24 te zetten
Hoe te hernoemen zonder de hele tijd links te verbreken
capture.png
1 like
pl
18 juni 2015 om 11:48
2
Hallo
We kunnen deze regel niet veranderen.
Het lijkt mij dat we net hieronder een regel kunnen toevoegen om de gewenste aanduidingen te plaatsen.
En dan kunnen we het formaat van de tabel die in het vlak wordt weergegeven wijzigen door de onderdeelfamilie in SolidWorks te bewerken en de stippellijnen aan de buitenkant te gebruiken.
Zie het voorbeeld:
2 likes
Maar om de regel eronder toe te voegen, is het niet nodig om symbolen zoals een dollar of een @ te plaatsen?
1 like
pl
18 juni 2015 om 11:52
4
Nee, als de eerste kolom leeg is, weet SolidWorks dat het niet een andere configuratie van de artikelfamilie is.
als ik een lijn eronder toevoeg, dus boven DN25; NPS1 al mijn configuraties worden normaal gesproken niet in aanmerking genomen
pl
18 juni 2015 om 11:54
6
Bij ons werkt het, maar als het niet werkt dan kunnen we de kolomkoppen onder de tabel zetten...
ok dank je wel Ik zal testen om te zien of alles werkt
1 like
Te controleren, maar op SW2014 als u de naam van de dimensie op het onderdeel wijzigt, verandert de naam in de artikelfamilie automatisch.
Er wordt zelfs dit bericht weergegeven:
Als u deze eigenschap wijzigt, wordt de overeenkomstige cel in de artikelfamilie bijgewerkt de volgende keer dat deze wordt bewerkt in SolidWorks.
Aan de andere kant hernoem je Ø zoals deze Exterieur@Esquisse1
Anders doet de methode om hieronder een regel toe te voegen wonderen.
Keuze
2 likes
NIET GELACHEN
Maar hoe zet je het plaatje weer in elkaar? Ik ontdekte dit vervloekte schilderij en wilde de bovenste balk ontvouwen om D2@Esquisse44
kjkjh.png
1 like
Het is me gelukt om het omhoog te trekken, je moet het op de juiste grijze rand nemen
1 like
pl
18 juni 2015 om 12:36
11
Klik gewoon op een van de stippellijnen en houd deze vast (niet erg dik, het is waar en niet in de hoeken, anders pas je het formaat aan).
1 like
gerald
18 juni 2015 om 12:38
12
@romain.portugues het is niet grappig omdat het iedereen minstens één keer is overkomen....
Van mijn kant probeer ik een hoek van het bord te pakken, maar ik ben geïnteresseerd in een toetsenbordoplossing als die bestaat
1 like
Hallo Kleine vraag nog steeds met betrekking tot de families van kamers.
Mijn schilderijen zijn vrij groot, ik verklein ze zonder enig probleem, ik pas ze aan mijn plan aan, ik bewaar.
Ik open het opnieuw en BIM-tabellen groter dan het blad is er een manier om de afmetingen van een Excel-tabel van familie van kamers op een MEP te bevriezen.