Hallo
Ik gebruikte vorig jaar solidworks als student met een code die ik van de middelbare school had gekregen.
De licentie is zoals gepland verlopen tijdens de zomervakanties. We hebben nu nieuwe codes, helaas, wanneer ik probeer opnieuw te installeren, heb ik de foutmelding bijgevoegd.
Ik heb misschien een fout gemaakt door tijdens de vakantie te verwijderen, omdat ik de optie "de licentie niet overzetten naar een andere pc" of iets dergelijks koos, een vriend vertelde me dat het een conflict zou kunnen veroorzaken omdat solidworks nog steeds de oude licentie zou zien die is verlopen.
Heb je enig idee hoe je dit kunt oplossen?
Bij voorbaat dank en een fijne dag verder
erreur_solidworks.png
Hallo
Probeer te zien of het werkt...
Helaas geeft de site bij het invoeren van de door de auteur voorgestelde code onmiddellijk "Ongeldige ID" weer
Heb je een totale deïnstallatie gedaan om de nieuwe versie met de nieuwe nummers opnieuw te installeren???
Ja, ik heb de installatie met de handmatige selectie verwijderd, echt alles verwijderd.
Toen heb ik de Solidworks-bestanden verwijderd die ik in mijn opslag kon vinden, omdat er zeker een paar hardnekkige waren.
Dus normaal gesproken kan ik nauwelijks vollediger verwijderen dan dat..
Heeft u een CCleaner en systeemopschoning gehad?
dat aan de andere kant nee..
Terug na een grote schoonmaakbeurt, nog steeds dezelfde foutmelding
Een onnozele suquesti, heb je een nieuwe licentie aangevraagd of probeer je de oude te hergebruiken???
Nee, we hadden dit jaar nieuwe codes met de middelbare school, dus het is a priori nieuws