Geopende bestanden op het scherm lokaliseren

Hallo 

Hoe u het onderdeelnummer, het montagenummer of het plan onder aan het scherm kunt krijgen

in plaats van de kleine icoontjes 

Ik heb SLDW opnieuw geïnstalleerd  op een nieuwe harde schijf en alles opnieuw geconfigureerd behalve dit probleem 

En nogmaals bedankt aan degenen die me hebben geholpen met mijn laatste vragen 

Bij voorbaat dank

Larghetto 

ecran_sldw.png

Goede evening@Larghetto

Ik gebruik twee technieken 

- De eenvoudigste manier is om met de muis over de iconische kamer te gaan, de naam van de kamer verschijnt evenals een miniatuurminiatuur.

- De andere maakt het mogelijk om, wanneer er meerdere stukken open zijn maar niet op een pictogram zijn geplaatst, de namen van deze stukken te zien, evenals de verkleinde afbeelding ervan.
Beweeg de muisaanwijzer over het Solidworks-pictogram in de Windows-taakbalk. Met deze tweede manier ziet u echter, als het onderdeel is geiconiseerd, de naam ervan, maar niet de miniatuur van de afbeelding.

De derde manier is om in de bovenste  bando in "Windows" te klikken. In het onderste gedeelte verschijnen alle geopende bestanden met de miniatuur die verschijnt wanneer u met de muis over dit of dat geopende bestand beweegt.

Vriendelijke groeten

Vriendelijke groeten

1 like

Hallo

U kunt ook op "CTRL + TAB" op uw toetsenbord drukken en "TAB" loslaten terwijl u "CTRL" ingedrukt houdt, het toont u de lijst met geopende bestanden met een miniatuur.
Vervolgens selecteer je degene die je wilt met de muis of met "TAB"

2 likes

Hallo @Pierre S

Super!!!   Ik kende haar niet !!

Ik vind deze leuk: omdat CTRL TAB  op zichzelf je dwingt om alles te vegen terwijl je hier bent, door TAB los te laten kun je alles zien en dat is geweldig .
Bovendien kun je met de andere hand met het toetsenbord werken, omdat je met de linker- en rechterpijltjestoetsen naar het gewenste deel gaat en als je  CTRL loslaat, wordt het onderdeel weergegeven (dus je hoeft de muis niet te gebruiken).

BEDANKT IIIIIIIII!!   ;-) ;-)      @Pierre   !! Ik adopteer het meteen ;-)  

1 like

Heel erg bedankt, het zal me helpen 

Ten slotte had Sldw zijn oude systeem kunnen verlaten dat een deel van de bestandsreferentie gebruikte

je bent waarschijnlijk niet geboren, Lol 

Vraag gesloten!! Bedankt