Ik zou graag willen weten of het mogelijk is om bij het maken van een basiskaart automatisch de gebiedshulplijnen, rij- en kolomannotaties in te voegen, zodat ze worden gekoppeld aan de gebiedsparameters die worden aangegeven in het tabblad eigenschappen (ik wijzig de parameters en de hulplijnen volgen). Het lijkt me grotesk om ze alleen handmatig te kunnen plaatsen.
Ik voeg de gebiedsgidsen toe aan de voorgestelde basiskaart onder de naam A0JIS, wat ik automatisch zou willen maken in een aangepaste basiskaart.
Ik heb het probleem misschien niet begrepen, maar als u een sjabloon voor een achtergrondplan maakt met deze handleidingen, zullen ze elke keer aanwezig zijn wanneer u een nieuwe tekening maakt met behulp van dit sjabloon.
Met SW 2015 concludeer ik dan ook dat er geen andere manier is dan de gebiedsgidsen met de hand te maken, en dit voor elk achtergrondformaat, A4, A3 en A2 wat mij betreft. In de hoop dat zodra deze achtergrondsjablonen zijn gemaakt, ik ze zonder problemen zal vinden voor mijn tekensjablonen.