Als ik een cirkelvormig vlakpatroon op een schijf wil maken, vraagt de functie me om een richting
op een vorm met een rechte rand = OK maar op een ronde rand!!
Ik geef aan dat ik SW2012 gebruik
Heeft u een oplossing?
Bedankt
zone_circulaire.jpg
Als ik een cirkelvormig vlakpatroon op een schijf wil maken, vraagt de functie me om een richting
op een vorm met een rechte rand = OK maar op een ronde rand!!
Ik geef aan dat ik SW2012 gebruik
Heeft u een oplossing?
Bedankt
Mogelijke oplossing: Teken in je vorige schets een constructielijn die als richting voor deze functie zal dienen.
Hallo
Creëer een bouwlijn voor uw management. Ofwel in een nieuwe schets of in je vorige schets.
Vriendelijke groeten
Ah, ik was het antwoord aan het schrijven toen PhilippeB antwoordde!
Hallo
Of doe een herhaling op basis van een schets (met stippen)
Groetjes
Yann
Hallo
@ petitpied
mijn leraar sloeg me op mijn hoofd toen ik een herhaling met stippen deed... Hij vertelde me dat als je helemaal alleen bent, het goed is, maar zodra een vriend het terugneemt, is het poep
Als iemand een verklaring heeft ben ik geïnteresseerd
Hallo
Hier is de methode om een herhaling in een gebied uit te voeren:
http://help.solidworks.com/2012/French/SolidWorks/sldworks/Fill_Patterns.htm
Er is de cirkelvormige vulotpion die u zou moeten interesseren.
Thomas
NAAR SEPM. Gerald ,
Ik weet niet waarom je mecha-leraar je dat vertelde. Van mijn kant gebruik ik deze techniek soms, en het is nooit een probleem geweest voor de mensen die achter me zijn gepasseerd.
Ik denk dat zolang het "schoon" wordt gedaan er geen probleem is. De schets moet gewoon goed gedaan zijn.
Nadat je erover hebt nagedacht, kies je in plaats daarvan voor de oplossing van Tomalam, ik was deze functie helemaal vergeten, en in jouw geval is het veel eenvoudiger...
Yann