Hallo
In een assembly maak ik meestal een map aan waar ik al mijn schroeven in stop, maar als ik bijvoorbeeld een herhaling van een schroef doe, kan ik deze herhaling niet in deze map verplaatsen, de herhalingen kunnen niet worden verplaatst in de functiebeheerder door de manier waarop ze altijd onderaan de boom staan!!
Pardon, ik vind het leuk als het netjes is!!
1 like
Hallo. Ik ben al met dit probleem geconfronteerd, maar voor zover ik weet, is er geen mogelijkheid om deze bewerkingen (herhalingen, symmetrie, ...) in een bestand in te voegen... Jammer, ja !
2 likes
Inderdaad, SW mengt geen theedoeken en handdoeken (functies en componenten), hij houdt er ook van om dingen op te ruimen ;-)).
4 likes
Hallo
Ik werk op dezelfde manier als jij en ik maak ook een herhalingsmap met onderdelen om de grootte van de as te verkleinen en een andere voor sommige gedeelde functies...
in een ASM bevinden alle componenten zich boven constraints (beperkte mappen).
Onder de beperkingen is het een boom van het PRT-type (en alles wat dat inhoudt...)
De twee velden worden niet op dezelfde manier berekend (zie de basisfilosofie van SW en hoe de nomenclaturen worden berekend).
Een component is geen functie.
Het is als een vraag die kort geleden is gesteld, om een ASM-nomenclatuur en een PRT-Const.Soudée te mengen, het is totaal onmogelijk en komt helemaal niet overeen met de filosofie van de software.