Vandaag ben ik het die je verlichting nodig heeft.
In een assemblage wilde ik de boorserie testen, dus dat was geen probleem, maar ik wilde het daarna kunnen herhalen en controleren door middel van vergelijkingen, behalve dat we in de montage de componenten kunnen herhalen, tenzij ik me vergis. Natuurlijk kan ik de herhaling op onderdeelniveau doen, maar ik moet voorlopig hetzelfde doen voor elk van de onderdelen die mijn piercingserie doorloopt.
Om mijn behoefte samen te vatten, maak ik stammen en dus gaat mijn boren door een hoge hoek - > bovenste paneel > onderste paneel - > lage hoek bijvoorbeeld.
Diameter 6 mm voor de hoeken en 5 mm voor het hout.
Ik wilde de herhaling van de schets opnieuw testen, maar niet beperkt (in tegenstelling tot de cirkelvormige herhaling die we kort geleden zagen)
Schetsherhaling zou moeten werken; Je hoeft alleen maar een dimensie tussen twee diam te geven om te beperken en dan kun je deze dimensie met vergelijkingen controleren zoals je wilt
Het is allemaal goed vond ik, in feite om de repetities voor lineaire schetsen volledig beperkt en controleerbaar te maken, moet je de 3 vakjes aanvinken.
Die in het rood voor de beperking en de groene voor de piloot.
Net als de vorige keer, heb ik mezelf opgelost, het was door een beetje diep te krabben dat we de oplossing vinden:) (subliminale boodschap voor jongeren??? meuuuhhh nee)
@gt22 was alleen geldig voor lege kratten;) of lades is zoals ik doe, maar het dwingt je om de volumes achteraf te exporteren, wat niet het meest praktisch is om het nesten achteraf te doen.
Hallo, ik ben een beetje laat, maar ik stuur je toch mijn antwoord.
Ik heb een montage gemaakt met een plank en een deksel verbonden door een scharnier. Deze heeft n gaten gemaakt door te boren. Zijn schets van punten die wordt gebruikt voor het boren is teruggevonden als een afgeleide schets op het bord en het deksel om de geleidegaten te boren. Door een afgeleide schets te maken, kun je ongevoelig zijn voor het aantal gaten in het scharnier. Zij is degene die alles stuurt. Door naar het ontwerp te gaan, verander je het aantal gaten, hun positie en het wordt automatisch overgebracht naar het bord en het deksel. Ik heb verschillende pogingen gedaan, het werkt, maar het is niet gezegd dat er een geval zal zijn waarvoor SW zal crashen.
Trouwens, ik heb iets geleerd met je zelfantwoord , bedankt en een fijne dag verder
Bedankt, ik zal de afgeleide schetsen bestuderen, het kan leuk zijn, het enige dat me stoort in je voorbeeld is dat het niet beperkt en dus verplaatsbaar is en daarom gaten heeft waar het niet zou moeten zijn.
Bovendien, als we de herhaling qtes veranderen, heb ik referentieverliezen van de 1e piercing.
Wat betreft mijn oplossing, als mijn herhaling =1 is, dwingt het naar 2. (om nog maar te zwijgen van het ontbreken van een functie om naar boven of onder af te ronden en even of oneven... maar dat is een ander verhaal)
Dus laten we de afgeleide schetsen verkennen, je weet maar nooit.