Prestaties van de thread

Hallo

Een vraag over het tekenen van een assemblage...

Draadvoorstellingen komen niet voor in mijn montagetekeningen, maar ik weet dat ze kunnen worden getoond, maar ik weet helemaal niet meer hoe.

Hoe doe ik het?

Bedankt

Hoi tif, Om uw draadrepresentaties in een assemblagetekening op te halen, moet u het volgende doorlopen: Invoegen, objecten modelleren, Draadweergave controleren en valideren. Ik hoop dat dit je kan helpen. Fijne dag
10 likes

Hallo Tof,

Met betrekking tot de gaten die met de tovenaar zijn gemaakt en de draden, zijn er twee mogelijke indicaties:

- Als u de annotatie wilt laten verschijnen, moet u het gereedschap " Symbool voor boren " op de annotatiewerkbalk in de tekening gebruiken.

- Als u wilt dat de gearceerde draadweergave wordt weergegeven, zorg er dan voor dat u deze optie hebt ingeschakeld in elk van de relevante onderdelen- en samenstellingsbestanden.

Om dit te doen, moet u met de rechtermuisknop op de map "Annotaties" klikken, vervolgens naar "Details" gaan en "Gearceerde threadweergaven" aanvinken.

Ten slotte moet u natuurlijk een "Shaded Image"- stijl gebruiken voor uw tekeningaanzichten.

Succes.

Emeric.

4 likes

Als ze niet in de assemblage voorkomen, komt het probleem niet van de tekening maar van de montage...