Een controlemeter op een tekening weergeven

Hallo

Tijdens een project moet ik een tekening uit een vrij verre tijd opnieuw maken...
Op het product, in de tekening, bevindt zich een schematische controlemeter om de operators te informeren.
Ik wilde weten of er al een symbool was gedefinieerd of een standaard om dit soort meters weer te geven?

Bedankt voor je antwoord en een fijne dag!

Hallo

Zou je een zeefdruk kunnen plaatsen??? Als ik dat begrijp, heb je een telmeter zodat je controlereferenties hebt voor de productie van de onderdelen??? Als dat het geval is, weet ik er geen standaard over. Voor mij is het interne controle of zelfcontrole van productiemedewerkers.

2 likes

Hallo ac cobra 427

Nogmaals bedankt voor je antwoord! Nu weet ik dat ik het moet doen met een schets en een zwarte vulling:)

1 like

Is het een standaard controlemeter of verandert deze afhankelijk van uw onderdelen???

Een standaardspoor

1 like

Oké, heb je er een blok van gemaakt om het terug te brengen naar je leden van het Europees Parlement of heb je het geïntegreerd in je leden van het Europees Parlement??? Ik stel de vraag omdat u het misschien niet in uw Europarlementariër hebt geïntegreerd en door dit te doen, bespaart het u veel tijd.

Sterker nog, ik heb het direct in mijn tekening geïntegreerd;)

1 like