Weergave van een geribbelde plaat

In SolidWorks 2014 sp5.0, wat is de truc om de strepen op een plaatwerk weer te geven:

1 like

Hallo

Ofwel door in kaart te brengen, ofwel door het materiaal op een diamant te verwijderen en vervolgens de functie te herhalen

Een verschijning toepassen

Inderdaad, het uiterlijk is geweldig voor 3D (je moet nog steeds het uiterlijk van het geribbelde plaatwerk vinden !!), maar voor de tekening.

Uitkomen?

Hallo

Je kunt texturen in de tekening ook in de gearceerde modus weergeven, toch?

1 like

Het ziet er zo uit

capture.jpg

@thierry, het is druppelvormig plaatwerk zonder strepen....

@Frédéric, goed idee, ik zal op zoek gaan naar diamantachtige bijlen

Hallo Flegendre,
Om de groeven op een plaatwerk te hebben, is het aan jou om een schets te maken met materiaalverwijdering.+ herhaling van je functie om je leven te vereenvoudigen.

Of, om het uiterlijk van uw kamer in te voeren, de huid van de metaal/staal/roestvrijstalen voetenbank.die alleen zichtbaar is in photoview).

Succes

Hallo

Ik breng een verschijning aan. Ik ga in plastic, dan in composiet en ik neem dyneema-koolstofvezel en ik breng het aan op het betreffende gezicht, dan bewerk ik het uiterlijk en daar verschijnt een vierkant op het onderdeel en ik trek eraan om de weergave te hebben die ik wil...

@flegendre, kunt u ons alstublieft een overzicht sturen van het resultaat dat u via de @Frédéric methode krijgt?

Het is echt omdat je @Aurélien Vijven bent

3 likes

Ik kom na de strijd, maar .PL klopt. Als je een textuur aanbrengt en je maakt een ombré-reconstructie, dan verschijnt deze normaal gesproken op je tekening (als je volgende materiaal op iets anders lijkt dan een diamant;) )

1 like

Oh, je goedheid zal je ruïneren! Hartelijk dank!