Kent u een SQL-query die het Windows-opslagpad van de bestanden die in de kluis zijn opgeslagen, zou ophalen?
We willen graag de variabelewaarden in onze kaarten bijwerken, het probleem is dat de software die we willen gebruiken het fysieke pad van het Sld-bestand nodig heeft om de variabele bij te werken.
Het probleem met een batch is bijvoorbeeld dat het in mijn lokale map niet de bestanden ziet die ik niet heb uitgepakt. Als ik dir*.* doe in een map in de kluis vanaf mijn computer, stuurt het me de mappen in deze map, maar niet de bestanden, behalve de bestanden die ik lokaal heb gemaakt.
Voor de SQL-query, omdat ik de structuur van de database niet ken, weet ik niet naar welke tabel ik mijn query moet verwijzen.
De batch vindt de bestanden niet omdat er geen bestanden zijn.
Niet-uitgepakte bestanden worden rechtstreeks in het geheugen opgeslagen in een blob of kunnen worden threadbaar in een database.
Ik weet niet welk object epdm gebruikt, maar je kunt in deze richting kijken. Zonder de structuur van de database te kennen, wordt het moeilijk. Gebruik de SQL Server-console (beheertool) om rechtstreeks verbinding te maken met de database en keer op keer rond te snuffelen:)
Anders dan het achterlaten van de nieuwste versie op schijfruimte, zal er geen pad zijn.
Aan de andere kant is het prutsen met de SQL-tabellen van de server op eigen risico. De makkelijkste manier is om via excel te gaan, met de EPDM API werkt het niet al te slecht zonder het risico dat het systeem in de fout gaat.