Hallo.
Op inventor heb ik via een puntschets een reeks gaten in een plaatwerk gemaakt.
Op een assemblage wil ik een component (anders dan een inhoudscentrumelement) in alle gaten plaatsen die ik heb gemaakt.
Het werkt met een schroef in het inhoudscentrum, maar niet met mijn component die ik heb gemaakt.
Hoe doe ik dit?
Dank u voor uw antwoorden
cho-40-05-08.ipt
Hallo
Ik kan de bijlage niet lezen, maar uit de beschrijving denk ik dat de oplossing zou zijn om een eerste aangepaste component in te voegen, deze de juiste beperkingen aan een gat te geven en vervolgens een netwerk te creëren (als de reeks gaten kan overeenkomen met een netwerk!). Anders: één component per gat = evenveel beperkingen...
Succes
Hallo
Met het oog op je stuk is er geen netwerk mogelijk (kolommen of cirkels).
Zoals a-hincelin zegt, je moet één component per gat plaatsen, maar ik denk dat het snel klaar zal zijn;)
Goed allemaal,
Ik bevestig dat het niet mogelijk is om een componentennetwerk te maken als er geen boornetwerk is.
Twee oplossingen
Plaats de componenten één voor één (gezien het aantal gaten zou het heel snel moeten gaan).
Of maak een boornetwerk en maak onnodige gaten onzichtbaar. (zodat u uw componenten automatisch kunt integreren.
Vriendelijke groeten
Dank u allen.
Als ik dit zou willen doen, is dat omdat ik niet slechts één plaatwerk heb zoals verzonden, maar veel verschillende vormen.
Nog een vraag, is er een manier om mijn component in het contentcentrum te plaatsen?
Ik heb net een test gedaan en je kunt de Iconstraints doorlopen.
Door deze beperkingen toe te passen, kunt u "schroeven bijvoorbeeld op alle gaten" plaatsen. Dit is minder vervelend dan de beperkingen één voor één toe te passen.
Om dit te doen, selecteer je de functie Iconstraint in de ipt-modus en pas je een halve functie toe (bijvoorbeeld een loger").
Op het stuk dat je in dit gat wilt doen doe je hetzelfde.
In iam mode importeer je je plaatwerk en vervolgens selecteer je in de place-functie voor je hardware interactief place in het icoontje onderaan het Iconstraint dialoogvenster.
1 like