Solidworks-pictogrammen herstellen in Verkenner

Hallo

In de Windows Verkenner (win7) ongeacht het type solidwork-bestand heb ik dezelfde pictogrammen (rode kubus met de letters "S" en "W" aan de ene kant, allemaal op een witte achtergrond) hoe ik de solidworks-pictogrammen kan krijgen (zie screenshot).

Bedankt

icone3.jpg

Raar, het doet dit met mij alleen voor het lib feat gedeelte.

Anders heb ik een voorbeeld van de kamer in het pictogram.

icone.png
1 like

Ja, het is raar, ik kan het voorbeeld krijgen, maar niet de pictogrammen ...

En door het vakje "gebruik gearceerd voorbeeld" aan te vinken

In Systeemopties / Prestaties

En verwijder het vinkje in het vakje "Geen voorbeeld bij openen"

1 like

U moest het standaard openingsschema wijzigen.

U moet in "openen met" (klik met de rechtermuisknop op een van uw bestanden) solidworks launcher selecteren en niet solidworks als het standaardprogramma...  

Ik hoop dat dit je PB zal oplossen.

A+

1 like

Ik had andere aanknopingspunten, de eerste: zie screenshot

iconesw2.jpg
1 like

De tweede: zie screenshot (het pad van de DLL moet worden gecorrigeerd volgens het installatiepad)

iconesw.jpg

Ik heb het standaardprogramma gewijzigd. In eerste instantie waren die er niet, dus koos ik voor solidworks.exe (op een werkstation met de juiste pictogrammen, solidworks.exe bij de bestanden hoort)

Ik denk dat de optie track in SW de juiste is en om eerst te proberen.

Persoonlijk deactiveer ik het om de machine te ontlasten (de weergave in pictogrammodus van een geladen map wordt erg/te lang)

2 likes

In dit geval moet de installatie dus worden gerepareerd.

Configuratiescherm/Programma's en selecteer Sw om het probleem op te lossen.

1 like

Hallo

We hebben de installatie, reparatie getest en ook dit:

http://support.microsoft.com/kb/2422299/fr

Het probleem lijkt te komen van de wondows-sessie, want als je van gebruiker verandert, zijn de pictogrammen goed.

Na verschillende pogingen is het probleem er nog steeds, ik sluit het onderwerp.

Dank u voor uw hulp.

Na verschillende pogingen is het probleem er nog steeds, ik sluit het onderwerp.

Dank u voor uw hulp.