Kan niet bijsnijden op een sectie met een detail

Hallo

Ik wil een sectieweergave bijsnijden die een detail bevat, maar SW staat dat niet toe.
Maar ik kan een knipbeurt bijknippen en daarna hetzelfde detail doen.

Mijn vraag is: is er een optie of subtiliteit om dit bijsnijden op een snede te doen zonder het detail te verwijderen.
Ik heb het geval van een bestaande tekening en ik wil dit detail niet opnieuw doen.

Alvast bedankt voor jullie hulp

Zonder het dossier praat je in de wind

Het probleem is geen geïsoleerd geval, en het is geen probleem. Het verzoek gaat over een optie waarvan ik misschien niet op de hoogte ben.

Ik zie niet in hoe een bestand met een onderdeel, een MEP, het verschil zal maken.
Maar goed, ik doe het

WIND. SLDDRW (1010,3 KB)
WIND. SLDPRT (75,4 KB)

Wat jou betreft

thuis SW2025 is het alleen mogelijk om de weergave bij te snijden als er geen detail wordt gemaakt, en dan het detail toe te voegen

Je moet dit bevel respecteren, het is niet mogelijk om anders te doen

1 like

Hallo;
Wat gebeurt er als we de cirkel verplaatsen vanaf de oorsprong van de detailweergave, dan op de component op de schaal van het blad bijsnijden en uiteindelijk de cirkel van het detailbeeld opnieuw uitlijnen naar de oorspronkelijke locatie met de bijsnijding?
image
Ik kan het niet testen (gebruik momenteel geen Solidworks)...

Het werkt niet

Hoi, je kunt valsspelen met een lokale snede die de hele diepte van de kamer inneemt, maar de rechthoek van het zicht wordt niet aangepast :wink:

image

1 like

Niet valsspelen hier :sweat_smile:
Maar ik merk de methode op :grinning: