Motor-Terminal Blok Kabel Router

Hallo

Op Solidworks Electrical heb ik een bedradingsschema gemaakt, met kabels, enz.

De kabel loopt van een motor naar klemmen.

Hoe leid ik deze kabel in Solidworks 3D?

Automatische routering maakt het niet.

Heeft iemand een beetje uitleg?

Bedankt

Eric

Zie deze tutorial in het Engels, maar vrij expliciet over het onderwerp

https://m.youtube.com/watch?v=FXvg67NpOk0

@+;-))

Hallo

In deze tutorial wordt uitgelegd hoe je een kabel tussen 2 connectoren maakt.

Ik ben op zoek naar een kabel tussen een klemmenblok (met X1-1, X1-2, X1-3 klemmen) en een motor (aangesloten op UVW)

Ik heb de kabel in Electrical, de klemmen en de motor in 3D gemaakt, maar ik kan de kabel niet routeren

Eric

Hallo

In 3D zijn uw klemmenblok en motor goed verbonden met het aansluitblok en de motor van het 2D-schematische gedeelte.

Met andere woorden, in de 3D heb je je klemmenblok en motor van de 2e elektrische as ingebracht, waar zijn de componenten al op hun plaats?

Als het het tweede geval is, moeten ze worden geassocieerd met het schema, zodat het de ins en outs herkent. Klik hiervoor met de rechtermuisknop in de elektrische boom op het juiste onderdeel van het schema.

@+

1 like

Dank je wel Coyote

Ik heb het klemmenblok van Elektrisch geplaatst (klik met de rechtermuisknop in de elektrische as Plaats het klemmenblok)

Ik heb de motor gekoppeld, omdat deze al op zijn plaats zat.

Als ik een stroomonderbreker tussen het aansluitblok en de motor plaats, heb ik een motor-naar-stroomonderbrekerkabel en klem-naar-stroomonderbrekerdraden, maar geen kabel als ik rechtstreeks van de motor naar het klemmenblok ga

Eric

Re

In de 2d zijn de ins en outs correct gedefinieerd?

@+

Hallo

Ik denk het wel, in de gedetailleerde bedrading is het compleet (kabel aangesloten, vasthouden en eindigen)

En als ik de kabel verwijder en vraag "Leid draden" werkt het heel goed...

Een beetje omhoog?

Welnu, na veel onderzoek kom ik tot de conclusie dat deze functie niet werkt of niet mogelijk is.

Domage, omdat het in het belang van SW Electrical is om de motorkabels in mijn apparatuur te kunnen stoppen

Eric