Sla de tabel 'Alle bestandslocaties bewerken' op

Hallo

Staat Solidworks de back-up van de tabel "Alle bestandslocaties bewerken" als volgt toegankelijk: Opties, Systeemopties, Bestandslocaties en vervolgens Alles bewerken.

Bij voorbaat dank voor uw hulp.

Jean-Claude SCHLUPP

Hallo

Niet mogelijk sinds solidworks lijkt mij.

Ik heb deze informatie gekregen van het Windows-register.

Typ Regedit-> ga naar de -> Export-sleutel 

HKEY_CURRENT_USER\Software\SolidWorks\SolidWorks 20XX\ExtReferences

Cdlt

Goedenavond

Bedankt voor deze supersnelle reactie.

Welke sleutel is er in de lijst met externe verwijzingen voor de bestandslocaties en hoe voer je de export uit?

Bij voorbaat dank ik u voor uw hulp en stuur ik u mijn hartelijke groeten.

JCS 

Vanuit Windows moet je zoeken naar "assistent om instellingen te kopiëren".
Het zit in "Solidworks tools" die, afhankelijk van je Windows-versie (7 of 10), te vinden zijn in het startmenu of als submenu van Solidworks.

Hallo

u moet met de rechtermuisknop op de mapsleutel klikken -> Exporteren

Opslaan als txt

Open het bestand met Excel

hier zijn de afbeeldingen in PJ, de kwaliteit is niet geweldig bij het invoegen van een afbeelding in de post.

CDLT

export.zip

Hallo YP69,

Veel dank aan jou. Ik zie dat je zeer bekwaam bent. Goed gedaan!

Dus om de sleutel te vinden, voor mij is het mysterieus. Aan de andere kant kende ik de procedure voor het exporteren niet. Dus, dankzij uw ervaring, heb ik een procedure in het register geleerd. Uiteindelijk gaf het geëxporteerde tekstbestand geen sluitende Excel-spreadsheet. Ik heb eindelijk een screenshot gemaakt met Snagit en deze vervolgens getransformeerd naar Word-formaat. Ik stuur het je als bijlage.

Hernieuw mijn oprechte dank, ontvang mijn hartelijke groeten.

JCS 

emplacements_des_fichiers.docx

Voor mijn geval ben ik op solidworks 2017:

Mijn sleutel zal deze zijn, je hoeft alleen maar het jaar van de solidworks-versie van de sleutel te vervangen

HKEY_CURRENT_USER\Software\SolidWorks\SolidWorks 2017\ExtReferences

De functies die in Excel zijn geëxtraheerd, zijn echter in het Engels, zie bijgevoegd bestand.

Ik laat je je vraag oplossen door het antwoord te geven dat je het meest heeft geholpen.

CDLT

export.xlsx