Nog een laatste ding, de surfacecut-functie, is het alleen om de facings te verwijderen?
Je maakt een schot en snijdt vervolgens aan de oppervlakte
doe-het-zelf
Nog een laatste ding, de surfacecut-functie, is het alleen om de facings te verwijderen?
Je maakt een schot en snijdt vervolgens aan de oppervlakte
doe-het-zelf
Het was om een vervelend deel te verwijderen om op een correcte basis opnieuw te beginnen, nadat ik niet te veel naar je boomstructuur had gekeken, maar ik denk dat het beter zou zijn om de organisatie ervan te herzien.
Trouwens, het idee is er, dan is het aan jou om de hoek of de lengtes te veranderen, want ik ken je project niet.
Uiteindelijk heb ik toch tussen twee Europarlementariërs naar je kamer gekeken, ik begrijp je vraag beter. De facetten zijn eigenlijk het gaas van het onderdeel.
Inderdaad, in plaats van schetsen te maken om uw deel te snijden, kunt u oppervlakken of vlakken gebruiken die uw deel doorsnijden om een deel ervan te verwijderen . U kunt de functie Kruisen ook gebruiken met oppervlakken en vlakken, waarmee u uw onderdeel in alle richtingen kunt snijden.
Door deze methoden te gebruiken, zou u een iets duidelijkere bouwboom kunnen hebben.
Bedankt, het is heel goed, goed gedaan.
Ik kan je laatste bestand niet openen, het vertelt me:
---------------------------
swShellFileLauncher
Er is een fout opgetreden bij het openen van het bestand.
Neem contact op met de technische ondersteuning om een oplossing te vinden.
OK
En ook dit:
FeatureWorks (Engelstalig)
De SolidWorks-database ontbreekt. Niet alle functies zullen beschikbaar zijn.
OK
doe-het-zelf
Binjour
Dsl om mijn rabajoie te doen, maar ik heb de indruk dat het profielgedeelte zich in de straal verbreedt...
En ja natuurlijk heb je gelijk, je moet niet dezelfde filetwaarde zetten op basis van de diktes. DSL was om de discrepantie met de schets te zien, zie bijgevoegde...
Als de keuze is om een gebogen stuk te maken, kun je net zo goed door een sweep gaan
De secties blijven uniform
en ben het met @cobra eens dat de aanwezige sectie niet erg regelmatig is, wat normaal kan zijn via het ontwerp
Het verstandigste is om precies te weten wat de indiener wil
om de zijkanten van de uiteinden en uiteinden te plaatsen om te proberen iets schoon te maken
nu denk ik dat het van + naar + ................... gaat hack van hack ;-(
@+
Ja, zeker, er is oorspronkelijk aan het stuk gesleuteld, het zou helemaal opnieuw moeten worden gedaan.
Persoonlijk heb ik een plan achtergelaten voor een dwarsdoorsnede, een schets om u gemakkelijk te helpen begrijpen waarom dit verschil in straal tussen de verschillende secties (u kunt ze verwijderen als het u nutteloos lijkt).
Daarna is het waar dat het de voorkeur verdient om de filet direct op de geleidingscurve te maken, maar hier was het om het verschil in afstand tussen het snijpunt van de schets en de filet weer te geven.
Bijgevoegd zijn de essentie...
Hallo en bedankt allemaal, geweldige tutorial
doe-het-zelf