Geavanceerde selectie

Hallo

Ik zit op SW2014 en ik kan mijn geavanceerde selectie niet meer aan de praat krijgen, maar mijn geavanceerde selectie die onder SW2013 werkte.
Ik heb de import van SW2013 geprobeerd, ik heb ook de creatie geprobeerd.
Ik filter op de bestandsnamen en als ik op "toepassen" druk, zie ik ze geselecteerd in het venster, maar als ik "opslaan" en favoriet maak, om het filter te kunnen gebruiken, werkt het niet meer.....
Heeft iemand hetzelfde probleem?
Heb je aanknopingspunten?
Bedankt.

A+

Hallo

Sorry, maar ik begreep je PB absoluut niet, kun je het nog eens uitleggen, wat is je selectie?

Hallo

U volgt de richtlijnen die hier worden gegeven voor de creatie:

http://help.solidworks.com/2014/french/SolidWorks/sldworks/c_Advanced_Component_Selection_SWassy.htm

Wat is het probleem?

Zo niet, dan is SW2014 SP2 deze week uitgebracht, misschien lost dat het probleem op.

Hallo

Bedankt voor je antwoorden en sorry voor het gebrek aan duidelijkheid.

Ik gebruik de filters voor "geavanceerde selectie" om alle bestanden met de naam "XA" te selecteren en ze zo allemaal in de verwijderde staat te kunnen zetten en zo het project lichter te maken.

Dan heb ik een filter dat alle bestanden in de verwijderde staat selecteert en die in hun naam "XA" bevatten, ze selecteert en ze "ongedaan kan maken".

Zozeer zelfs, in de hoop duidelijker te zijn geweest.

Op de 2013 had ik al deze filters die heel goed werkten.

Vandaag op de 2014, wanneer ik in "geavanceerde selectie", met de verschillende criteria hierboven en die ik toepas, selecteert het de gewenste onderdelen, aan de andere kant als ik hetzelfde commando probeer te bereiken via de werkbalk, werkt het niet.....

Heb je enig idee waarom het niet werkt?

Bedankt.

A+

Ik weet niets over deze geavanceerde filtersfuncties.

Ik ben ook niet te vinden in de hulp.

Kun je een screenshot of 2 plaatsen om te zien waar het is?

Hallo

De functie "Geavanceerde selectie" is superhandig, je kunt deze bereiken door op het pictogram met de pijl "Selectie" te klikken, er verschijnt een vervolgkeuzemenu, onderaan is er de opdracht "Geavanceerde selectie" die een venster opent.

Hierin definieer je de selectiecriteria, je kunt de filter opslaan onder een naam "SuppLibrary", als je "favoriet" aanvinkt verschijnt deze filter onderaan het menu van het "Pijl" icoon.

U kunt ook op "toepassen" klikken en de betreffende componenten gemarkeerd zien.

Mijn probleem is dat de bladwijzer "DeleteLibrary" inactief is, terwijl in het venster "geavanceerde selectie" als ik op "toepassen" klik, het werkt.

Het is waar dat zij de favoriet is.

Jammer, want deze functie is super handig en werkt erg goed onder SW2013 en stelt je in staat om al onze bibliotheken te tonen/verbergen.

Als iemand een idee heeft, ben ik er helemaal voor... Bedankt.

A+

PS: sorry dat ik meerdere foto's wilde plaatsen, maar ik mag er maar één (?)

capture_03.jpg

Hallo

Ik ben een SW2014 SP1 en ik heb het net getest, het werkt thuis!

Ben je op de hoogte van SW, de SP2 is ook uit, probeer deze te installeren.

@+

Hallo

Ik zit in SP2 en het werkt nog steeds niet.

Om preciezer te zijn, het filter werkt, maar niet wanneer het favoriet is.

En thuis?

Bedankt.

A+

Hallo

Na een telefoontje naar onze Hotline blijkt dat het een bug is die in SW2015 zal worden opgelost....

A+