Selectie van noteringen

Hallo

Sinds de versie van 2018 is de selectie van kansen voor mij ingewikkeld geworden. Voorheen was het voldoende om de annotatie te controleren/de afmetingen van de functies weer te geven en de afmetingen van de onderdelen waren toegankelijk in de grafische ruimte voor bewerking. Het leggen van relaties tussen hen met functies indien nodig was toen eenvoudig en zeer intuïtief, zelfs de afmetingen van de montagespanning konden worden geselecteerd en in de vergelijkingen worden geïntegreerd. Maar er is een roze stip gekomen en daarmee veel tegenslagen. Maar misschien heb ik een stap gemist. In dat geval dank ik u bij voorbaat voor het verlichten van mij om relaties tussen dimensies van verschillende delen te kunnen leggen, of zelfs om stressdimensies op te nemen.

Ik voeg een klein toelichtingsdocument bij.

Bedankt en nog een fijne avond

selection_cotes.pdf

Hallo Pierre,

Van mijn kant bewerkt een dubbelklik de zwarte kant in de assemblage en dan daarna zoals gewoonlijk, = en klik op de andere kant. Ik ben jonger dan 2020. Als je een bestand zou kunnen delen of ervaar je dit fenomeen?

1 like

Hallo en bedankt ac cobra 427 (hier is de aarde),

Hier is een gezipte take-away compositie van de assemblage en een aanvullende presentatie van het probleem verborgen in de tekening omdat je niet meer dan één bestand per antwoord kunt bijvoegen.

Inderdaad, wat je beschrijft (dubbelklik op de zwarte beoordeling etc etc ...) is het gedrag dat ik verwachtte en waaraan ik gewend was.

Deze nieuw verschenen roze stip stoort me, irriteert me zelfs, heel erg. Ik heb SW 2019 SP5.0.

Nogmaals bedankt voor je hulp en een fijne dag verder

boite_complete.zip