Selectie van interne componenten

Hoi allemaal

Momenteel in solidworks training (2014), krijg ik de nieuwe functies gepresenteerd.

Maar voor "de selectie van interne componenten" ben ik niet overtuigd door de uitleg die de trainer ons gaf, noch door de titel van de hulp.

Wie kan mij meer vertellen?

Bij voorbaat dank.

Zie deze link

U beweegt uw muis, klikt op uw component, deze wordt blauw in de functiemanager

Als je je component in je feature manager kent, klik je erop

http://help.solidworks.com/2013/French/SolidWorks/sldworks/t_Selecting_Components_SWassy.htm?id=b2922450c3ab4a388fc86ab56b5bd714

@+ ;-)

Selectie met de lasso? 

3 likes

Niet speciaal in een lasso-selectie.

Ik heb bijvoorbeeld een assemblage, als ik naar de selectietools ga, "selectie van interne componenten", wordt er een selectie gemaakt, waar ik geen logica in kan vinden.

Hallo

De functie gedraagt zich alsof er 64 camera's rondom de assemblage zijn, als een onderdeel door geen van deze camera's wordt gezien, wordt het onderdeel als intern beschouwd.

Hetzelfde principe is van toepassing bij het registreren van een onderdeelassemblage met de optie externe componenten

1 like

In dit geval is het mogelijk om de positie van deze 64 camera's te bekijken.

Maar desondanks vind ik dat de gemarkeerde stukken zichtbaar moeten zijn voor deze camera's, in de onderstaande bijlagen

assemblage.docx

sorry, ik kan niet passen 2 afbeeldingen

detail.docx

Het is waar dat normaal gesproken de delen die we op uw afbeeldingen zien geselecteerd, dat niet zouden moeten zijn.

Er is ergens een wolf.

Op een andere set, Do It Do You Too?