Bestanden selecteren in Power Print en Batch Converter

Hallo

Na elk bestand print ik mijn plannen met Powerprint en converteer ik ze naar pdf dxf met Batchconverter.

In elk van de 2 softwares moet ik een selectie maken van de opnames die ik moet verwerken.

Welke oplossing hebben jullie zodat ik niet twee keer de selectie hoef te maken?

Bedankt

De integratietool: http://www.lynkoa.com/store/mycadfr/mycadtools/utilitaires-integration.html

3 likes

We gebruiken integratie ook om pdf te exporteren vanuit een csv-bestand dat is opgehaald uit een stuklijst die met smartbom is gemaakt.

Aan de andere kant is het niet mogelijk om te printen sinds integratie op 2 printers of het is ons in ieder geval nooit gelukt op de 2014-versie.

Dus thuis lanceren we smartbom van solidworks, ik krijg mijn Excel-nomenclatuur waaruit ik 2 csv-bestanden krijg, een om een integratie te maken die alle lasersnijplannen opschoont en registreert in dxf en de 2e om alle MEP op te halen en op te slaan in pdf nadat ik de klantnaam, het bedrijfsnummer en de hoeveelheden in het Excel-bestand heb opgehaald van onze nomenclatuur. Om vervolgens af te drukken, sleep ik de plannen, gesorteerd in 2 pakken (dankzij de snelle weergave), 4 en A3, en de rest (A2-A1-A0)  naar de gewenste printerwachtrij.

Voor uw aanvraag hoeft u alleen maar de nomenclatuur van de te verwerken plannen op te halen en op te slaan in csv-formaat

2 likes

Hallo, het is mogelijk om een selectielijst op te slaan (klik met de rechtermuisknop in het gebied waar de items worden weergegeven en sla vervolgens de lijst op).

Vervolgens, in hetzelfde gebied van een ander hulpprogramma , kunt u deze opgeslagen lijst openen.

3 likes

Zoals @Drix49 zegt:

Met je eerste hulpprogramma selecteer je je bestanden.

Klik vervolgens met de rechtermuisknop in het lijstgebied

Sla de lijst op

Met je 2e hulpprogramma "laad" je de eerder gemaakte lijst.

1 like

Bedankt voor je antwoord, ik zal de lijst kopiëren en plakken.