Een gezicht selecteren in een assemblage

Hallo

Ja, maar meer! Kun je dat toelichten?

2 likes

Hallo
Ik kan sommige oppervlakken in een assemblage niet selecteren, de verborgen randen verschijnen wel maar de oppervlakken niet
Ik kan de optie om te bewerken niet vinden.

Hallo, a priori zou ik zeggen dat het de weergavestijl is (weergave >> weergave), maar nee, de wireframe-stijlen tonen de gezichten niet, maar je kunt ze in alle stijlen selecteren, je moet nog steeds de filters zien (klik met de rechtermuisknop op de menubalk >> selectiefilter), 

1 like

Hallo

Willekeurig ;-)  :-)      sommige delen staan in de modus "Transparantie", als dat het is, doe dan Shift = >> selecteer een gezicht  ( shift = shift) of verwijder transparantie.

Vriendelijke groeten

4 likes

Hallo

Een schermafbeelding zou de zaken duidelijker maken...

Hallo

U kunt met de rechtermuisknop op een gezicht klikken en vervolgens op het pictogram "Andere selecteren" klikken.

U heeft een venster met alle gezichten die door uw rechtermuisknop worden aangeraakt.

Veeg gewoon door deze lijst en stop op het gezicht dat u wilt selecteren (ze worden gemarkeerd).

Vriendelijke groeten

4 likes

Bedankt allemaal, dit laatste antwoord lost mijn probleem op

1 like

@Paul Girardon 

U moet het antwoord aanduiden dat uw vraag heeft opgelost om de vraag te sluiten en het verschijnt niet meer in de lijst met open vragen. Bedankt.

Heb een goed einde van de dag

3 likes

BEDANKT @jmsavoyat  

Ik kende deze functie niet omdat ik dit menu niet gebruik. Zeer interessant om te kiezen uit een vooraf gedefinieerde lijst!

Vriendelijke groeten

1 like