Selecteer delen van een map en wijs er eigenschappen aan toe

@Maximus:

Uw vraag was, afgezien van EPDM, hoe u eigenschappen in bulk kunt maken:

De "SW Task Scheduler" met "Update (Create) Properties" is puur "Solid" en past perfect in deze rol.

nee, het vervangt de "EPDM-datakaart" niet als deze al bij u thuis aanwezig is (maar het kan mogelijk nuttig zijn om u te helpen, het is aan u om uw EPDM-kaarten te beheren om te weten hoe u ze correct kunt updaten...)

Pas op dat u de "SW Planner" niet verwart met de @gt22 die "SW Property Editor" heeft ingevoerd, het zijn twee verschillende dingen.

2 likes

Nogmaals bedankt aan jou gt22, met de editor voor eigendomsformulieren en de sw-taakplanner (ik heb de premiuim-versie), heb ik echt alles wat ik nodig heb om het goed te doen.

Idealiter zou u in staat moeten zijn om het .prtprp-bestand dat is gemaakt met de editor voor eigenschapsformules te koppelen aan de taakplanner "aangepaste eigenschappen bijwerken"

1 like

dus je gaat voor de "Task Scheduler" oplossing?

Als dat zo is, vergeet dan niet om het antwoord te wijzigen dat gevalideerd is door het juiste, zodat het antwoord door anderen kan worden gebruikt, door een zoekopdracht uit te voeren op het forum.

1 like

Ja nou ik ga beginnen met het eigendomsformulier met lijsten, het is helemaal niet slecht. De mijn cad tools, je zult me vertellen als ik het mis heb, je moet bij axemble (visiativ) om ze te kopen (tenzij je de proefversie neemt), met avenao zal het niet mogelijk zijn, kun je me bevestigen?

Bedankt

Hallo

In de vraag is er " maar aangezien er honderden zijn, zou ik een tool nodig hebben om me te helpen ": heb ik het mis of is de gekozen oplossing misschien wat lang voor honderden bestanden?

Vriendelijke groeten

2 likes

Hoi Maxime (we zullen hier ook communiceren ;-) )

Helaas denk ik niet dat je toegang hebt tot de myCAD-tools die door Visiativ op de markt worden gebracht terwijl je in contact staat met AvenAo, om nog te bevestigen!

Ze ontwikkelen geen toolpack?

Jammer, we hadden elkaar kunnen ontmoeten aan de Visiatv-samenwerkingstafel op de 15e in Nantes (SolidWorks 2018-nieuwigheden) waar ik aan de Visiatv-samenwerkingstafel zal zijn...

Hoi Anthony,

Inderdaad, ik denk niet dat AVENOA me kan helpen.

Ik ben op zoek naar de taakplanner om aangepaste eigenschappen in te sluiten in alle componenten van een map, nou het werkt niet. Op mijn pc (premium licentie) krijg ik een melding: "er is een geldig argument voor ons gedetecteerd" of "een benodigde bron was niet beschikbaar". Ik denk erover om het te verwijderen om het opnieuw te installeren, maar ik weet niet hoe ik het moet doen! Onmogelijk om de add-in te vinden om het te repareren, zelfs met de solidworks CD, iemand een idee?

In de tussentijd heb ik het op de pc van mijn collega geprobeerd, het lukt me om een taak in te plannen, maar deze blijft in de status "gepland", het werkt niet.

Enig idee?

Bedankt

1 like

Kom op, help mijn vriend ;-)

Dank je wel Anthony =),

Ik heb het geprobeerd met de pc van een andere collega, en deze keer heeft de taak de status "bewerkingen voltooid - onder gegenereerde taken", maar als ik naar de details van deze taak ga, vertelt het me "onmogelijk om solidworks uit te voeren" en dus gebeurt er niets.

Ik mis het meer dan dat :/