Server bezet

Hallo

Ik probeer een grote assemblage over te nemen die ik niet had geopend voor een of twee versies van Solidworks, nu ben ik op SW 2014.

Maar een ontijdig bericht verhindert me om te werken, kopie bijgevoegd:

U kunt op "overschakelen naar..." drukken " of "Opnieuw opstarten", maar het venster verschijnt automatisch weer en verdwijnt dan of na een willekeurig aantal klikken.

Als u uitleg of onderzoeksmogelijkheden had, dank u bij voorbaat.

Vriendelijke groeten

Nicolas Tuffereau

2015-03-04_12_02_50-clipboard.png

Hallo.

Als ik het goed begrijp, lukt het je uiteindelijk om eraan te werken;

Als dat zo is, probeer het dan onder een andere naam te registreren en probeer de nieuwe te openen.

2 likes

Ik denk dat je het al moet updaten via je nieuwe versie

Als versie 2010 overschakelt naar 2014, kan de directe oorzaak conflicten zijn

De oorzaak kan liggen in de bibliotheken die hij niet kan vinden

@+ ;-)

Misschien hier een antwoord: https://forum.solidworks.com/thread/83880

Dank u voor uw antwoorden,

@.PL berichten in het Engels kunnen me helpen, maar ik begrijp niet alles:

• Ik kreeg de mijne aan het werk door om de paar minuten op de knop "Opnieuw proberen" te drukken totdat het venster wegging (het is niet nodig om onophoudelijk te klikken); toen heb ik het selectievakje "Toon elke opstart" uitgeschakeld, de knop "Opnieuw proberen" een paar minuten langer afgehandeld en heb het probleem sindsdien niet meer gezien!

Als hij het heeft over het selectievakje "Laat elke startup zien": "Ik weet helemaal niet waar het over gaat...

• Nu het probleem opgelost en het plaatsen van mijn eigen antwoord voor het geval dat iemand anders hetzelfde antwoord heeft. De fout vertelde me dat de server bezet was en alleen zou reageren door ctrl+alt+del te gebruiken en vervolgens de build-controle te sluiten.  Geen van de drie knoppen onderaan deed iets.Ik zette echter door en bleef op opnieuw proberen klikken en uiteindelijk zou het bericht verdwijnen, ik klikte op "niet weergeven bij opstarten" op het welkomstscherm en sloot vervolgens.  De pop-up van de server bezet trad op.  Ik herhaalde het meerdere keren en uiteindelijk werkte het niet weergeven bij het opstarten en sloot me af in het gebied Bouw controle. Ik heb meerdere keren heropend en de fout is verdwenen.

"Ik heb op "niet weergeven bij opstarten" op het welkomstscherm geklikt en vervolgens gesloten" Op dezelfde manier zie ik niet waar het over gaat?

Heeft u geprobeerd om elk deel van deze assembly te openen en ze te converteren naar uw nieuwe versies van SW

Probeer dan je assemblage te openen

Als u de gereedschapskist en bibliotheekonderdelen hebt gebruikt, is het mogelijk dat hij ze niet zal vinden omdat uw versie anders is

Controleer dus de compatibiliteit van uw toolbox en uw bibliotheekbestanden

waarvan ik denk dat je in staat zal zijn om een groot deel van de problemen die iedereen kent en terugkerende problemen te zuiveren

@+;-)

Ik probeer het te bekijken voor dit weekend.

Hallo

De passage van alle onderdelen in 2014 + lokaal werk stelde me in staat om te doen wat ik wilde. Er moeten nog wat problemen zijn met de dialoog tussen Solidworks en onze server... Om in ons huis te graven.

Dank u voor uw antwoorden.

Nicolaas

1 like