Rood Vierkant Betekenis

Hallo

Ik zag een icoon verschijnen op een schets die ik nog nooit eerder had gekend. Zoals te zien is op de bijgevoegde afbeelding, is de schets een probleem, maar afgezien van dit pictogram en de rode kleur van 2 entiteiten, die er blijkbaar niet door worden beïnvloed, is er niets gemeld. De schets werd later geëxtrudeerd, vandaar het geel. Ik heb het hier opnieuw uitgegeven om de pb te zien.

Ik heb SW 2019 SP5.

Bedankt voor je mogelijke lichten en een fijne dag verder

contrainte_inconnue.pdf

Hallo Pierre,

Voor mijn grap zag ik dit icoontje niet in een sketch van Solidworks, maar ik ben benieuwd waar het vandaan komt. Ik heb het al gezien in mijn programmeersoftware en dit betekent dat er een probleem is op dit gebied en in het algemeen als ik inzoom, is het een regel die uitsteekt als het je helpt.

1 like

Hallo Pierre,

Ik ben van hetzelfde als ac cobra 427.

Maar ik ben ook benieuwd waar het vandaan komt...

Wordt vervolgd.

@+.

AR

Hallo 

Ik heb dit probleem eerder gehad. Meestal gebeurt het wanneer u een "entiteiten verschuift" op een complexe vorm.

Ik voeg een document toe dat ik zojuist heb gemaakt dat vergelijkbaar is met dat van jou. Ik heb verschillende foto's geplaatst die laten zien dat het probleem zich voordoet.

Dit vierkant betekent dat de twee punten niet samen kunnen vallen omdat er iets tussen moet zitten. (Eén regel in mijn voorbeeld).

Kanton Gauthik

erreur_esquisse.pdf
6 likes

En als ik dit soort problemen heb, sleutelen ik om de regel die het probleem veroorzaakt te verwijderen (zie bijlage).

Het lost het probleem op , als je geen andere methode hebt gevonden.

Kanton Gauthik

correction_erreur.pdf
4 likes

Inderdaad, Gauthik67 je hebt gelijk, de constructie-entiteit waarop de dimensie van 0,2 is gebaseerd, komt van de projectie van een silhouet-spline, opgehaald uit het volume, hier niet weergegeven, met het tool voor het converteren van entiteiten. Solidworks lijkt zich nog steeds niet op zijn gemak te voelen bij dergelijke entiteiten. De verbanden tussen de herstelde entiteit en de oorspronkelijke zijn niet zo rigoureus als men zou denken.

Aan de andere kant heb ik het probleem opgelost door een toevalsbeperking met betrekking tot het einde van de binnenste boog te verwijderen, zeker in rood maar niet betrokken bij het vierkant.

Hoe dan ook, bedankt voor je hulp

resolution_carre_rouge.pdf
3 likes