Ik heb een eenvoudig gat gemaakt in de voorkant van een blok. Vervolgens creëerde ik een dimensie van een rand van het gezicht tot het midden van het eenvoudige gat.
Maar de dimensies worden niet weergegeven in de Vergelijkingsbeheer.
Is dit normaal gedrag? Ik ben geen regelmatige gebruiker van SolidWorks, dus mis ik iets?
Gebruik je ook de functie voor eenvoudige gaten of gebruik je gewoon Hole Wizard om zelfs een eenvoudig gat te maken? Gewoon nieuwsgierig om te weten!
Alvast bedankt voor jullie reacties.
HALLO
met een zeefdruk zouden we het beter begrijpen
1 like
Bedankt voor het antwoord.
Ik kon vinden hoe je afbeeldingen te uploaden op het moment (ik was op zoek naar de onderkant. Nu zie ik dat het bovenaan staat.)
Dus hier zijn de screenshots:
Dimensie wordt gecreëerd
Dimensie ontbreekt in Eqn. Bisschop.
Ik hoop dat dit helpt.
Het is een normaal gedrag omdat het een functie is die je achteraf gebruikt en dimensioneert, terwijl je voor de rest een maatschets maakt in de hoop dat mijn uitleg begrijpelijk is, want met de traditie is het eenvoudig.
1 like
Maar als ik precies hetzelfde gat invoeg met behulp van de gatenwizard of Extrudde Cut en vergelijkbare afmetingen geef, worden ze weergegeven in de vergelijkingsmanager. Dus, waarom gedraagt Simple Hole zich zo?
Hallo
Waarschijnlijk een bug. Je kunt ze handmatig toevoegen aan de vergelijkingsmanager
Bedankt.
Maar hoe vaak gebruiken mensen deze functie, enig idee? Of gebruiken ze Hole Wizard / Cut extrudde in plaats van simple hole?
Ik weet het niet. Ik gebruik alleen Hole Wizard of Cut extrude.
Als je een reseller hebt, kun je hem je probleem sturen en hij zal het naar Solidworks sturen om te analyseren of dit een probleem is of een standaard gebruik van SW.