Ik was bezig met het ontwerpen van de torsiestaafophanging, ik deed de statische studie op de stang onder solidwroks. maar voor de dynamische simulatie weet ik niet hoe ik het moet doen?? Kan iemand mij de weg wijzen? Ik ben bezig met SolidWorks 2012.
Ik heb geprobeerd de dynamische studie te doen, maar ik weet niet hoe ik te werk moet gaan, hoe ik de krachten moet toepassen en hoe ik de resultaten moet interpreteren.
Zoals Coyote zegt, heb je voor een dynamische simulatie de add-on "SolidWorks Simulation Professional" nodig (die wordt betaald).
Als je het niet hebt of niet kunt krijgen, ben ik bereid om je simulatie te doen als dat nodig is. Of anders kunt u de software wijzigen. Er zijn er meerdere en sommige zijn veel efficiënter!
Ik wilde weten hoe je het uiteindelijk hebt gedaan om je roer te simuleren. Is er een gratis oplossing op SolidWorks omdat ik aan dit soort onderzoek moet werken en het is waar dat als ik een enkele software kan gebruiken om te ontwerpen en te simuleren, het veel gemakkelijker zal zijn!