Hallo
Hallo Houston, we hebben een probleem!!
Blijkbaar heb je een versie van SW hoger dan de 2019 (toekomstige versie) wat betekent dat ik niets met je bestanden kan doen.
Simulatie van mijn versie is niet compatibel.
Als je je afbeelding van dichtbij bekijkt, zie je echter verschillende dingen die mis zijn.
1°) Voor mij, zoals uw model is, heeft u een coëfficiënt van 2,7.
2°) De huidige coëfficiënt is sowieso niet goed omdat uw model helemaal niet correct is.
3°) Uw manier van handelen voor uw vaste punten is verkeerd
4°) uw cilinder ontbreekt, wat betekent dat het steeleffect (versteviging) ervan niet werkt.
5°) gebruik je de Beam-modus in plaats van volume. De straalmodus is een bron van problemen als je deze niet volledig onder de knie hebt. Je mengt massieve delen met balken, wat je taak bemoeilijkt zonder meer toe te voegen.
6°) Je hebt te veel interpenetraties (ik heb er minstens 12 geteld), wat in het echte leven niet mogelijk is. Normaal gesproken zou het net moeten falen met een bericht dat het aantal interpenetraties aangeeft. De uitkomst van de simulatie is daardoor normaal gesproken helemaal verkeerd.
7°) zal het nodig zijn om een belasting op afstand te gebruiken om rekening te houden met de wijziging van het zwaartepunt (het zwaartepunt) als de lift op een helling wordt verplaatst, zelfs een lichte.
8°) U zult zelfstandig uw verbinding moeten testen die wordt gebruikt om de voeten te buigen. Die overigens niet zo kan worden opgevouwen zonder een doorgaande bout te demonteren en zonder een rotatie-as te hebben.
Uitleg:
Je model moet de grond raken, dat is wat je doet met je vaste punten onderaan (in het groen).
Ik stel vast dat ze overvol zijn en dus nutteloos. Maar serieuzer, je plaatst vaste punten in plaats van de cilindergaffel en de as van de cilinderstang. Hierdoor ziet uw simulatie eruit alsof de kamers in de muur of een virtuele kamer zijn bevestigd. Als gevolg hiervan kunt u niet de juiste stuurpenflexies of belastingsafdalingen hebben.
Voorlopige conclusie:
Alle fouten moeten worden gecorrigeerd voordat u verder gaat.
Hoffelijkheidsopmerking: A Mon Hummble Avis wanneer u uw simulatie heeft gedaan, zal het de gebreken onthullen die van wat ik al onbetaalbaar zie (zonder de simulatie).
Je moet niet te snel willen gaan in het ontwerp en op alle details letten.
Vriendelijke groeten