De fout retourneert dat het model onstabiel is en dat de opgelegde verplaatsingen niet adequaat zijn.
In de bijgevoegde afbeelding heb ik het onderzoek schematisch weergegeven. De groene pijlen staan voor de vaste gebieden.
Ik heb tevergeefs de vaste, onbeweeglijke en vlakke ondersteuningsgeometrieën geprobeerd. Ik heb ook geprobeerd de montage te stabiliseren met andere composities die vast zijn gemaakt.
Heeft u advies over de definitie van verplicht reizen?
anders moet u mogelijk controleren of er geen eenheidsfout of andere is (bijv. kracht in N in plaats van kg, young's modulus in MPa in plaats van GPa). Wanneer de berekende verplaatsingen erg belangrijk worden in relatie tot de geometrie van het onderdeel, heeft dit de neiging om de software te laten buggen.
@Chamade: De krachten worden weergegeven door de blauwe pijlen.
Opgelegde reizen worden in het groen weergegeven.
De krachten zitten inderdaad in Newton en de moduli van de Young worden beheerd door materialen
@PL: Alle onderdelen zitten vast. De opgelegde bewegingen dienen juist om de vrijheidsgraden van de stukken te definiëren. Ik moet ze zeker verkeerd gebruiken. Daarom wil ik advies hebben.
Ik denk wel dat we zoveel mogelijk onderdelen van het systeem met elkaar moeten verbinden om de toevoeging van niet-bestudeerde beperkingen te elimineren. Ik probeerde dit in mijn vorige diagram te symboliseren door het hele systeem weer te geven door een zwarte balk met alle takken met elkaar verbonden.