Simulatie

Hallo

Kunnen we voor een statische simulatie van een zwaartekrachtassemblage de coaxialiteit van de schroefconnectoren forceren?

Ik kijk uit naar een snelle reactie.

Groeten Karyll

captureconnecteur.png
1 like

Goedenavond

Dat is bij mijn weten niet mogelijk.

De vragen zouden eerder zijn:

1. Waarom zou je een schroef willen gebruiken (zoals op je foto) omdat er niets is dat erop wijst dat de schroef tijdens de montage niet in het midden van het sleufgat zal zitten.
  2. Is het de schroef die u wilt testen of het onderdeel dat door de schroef wordt vastgehouden. Door het contactgebied (onder de schroefkop) te definiëren en een vaste connector te plaatsen, zou u hetzelfde resultaat moeten bereiken.

Om u andere meningen te geven, moet u een bredere kijk op uw ASM hebben, of zelfs meer indien mogelijk.

We kunnen het bespreken als je dat wilt!

Vriendelijke groeten

1 like

Welterusten Zozo vriend

Ja, ik wil het bespreken

Karyll 06 08 96 21 52 of e-mail?

1 like

Hallo Karill

Ik raad je aan om je telefoonnummer te verwijderen, omdat sommige mensen (en vooral zoekrobots) de nummers die op forums zijn achtergelaten onder andere gebruiken om lijsten op te bouwen die ze verkopen aan gewetenloze spammers of gekke en zielige marketeers.

Voor de rest zei ik bespreken, maar ik had moeten aangeven dat het een vergissing van mijn kant is: bespreek het OP HET FORUM ;-)

In een notendop , waarom wilt u uw simulatie doen met behulp van het type bout- of schroefconnector. Ik zeg dit omdat als het de sterkte van het onderdeel is dat je interesseert, je de "bout" -connector niet nodig hebt.

Vriendelijke groeten

3 likes