Ik kom uw hulp vragen omdat ik graag een schets op de voorgrond wil laten verschijnen voor een of meer effen opvulgebieden.
Op de bijgevoegde Capture 1 zie je de effen vulgebieden in groen, grijs en paars, evenals een stuk van mijn " hek " -schets in rood op de achtergrond van mijn vulgebieden. Op Capture 2 kun je de totale schets " Sluiten" zien omdat ik deze heb geselecteerd in mijn Layout View Tree1.
Heeft u een oplossing? Misschien is er een manier om de effen vulling transparant te maken. Kan dit niet aan met laagjes, of het is me in ieder geval niet gelukt. Een verhaal over configuratie of een klein magisch hulpmiddel dat ergens verborgen zit...
Vervolgens selecteert u het gezicht of oppervlak waarvan u de kleur wilt wijzigen, door met de rechtermuisknop te klikken en selecteert u uit het contextmenu, selecteert u vervolgens " uiterlijk " en maakt u uw keuze om uw favoriete kleur naar wens te wijzigen, hetzij het gezicht, de kamer, enz ... Om op een tekening te veranderen, ga je door de lagen met de gewenste kleur; Ofwel print je gewoon in kleur na het aanpassen van je model. Dat is het. Succes. @+. AR.
Hallo @Nicko en beste wensen, Bijgevoegd is een sreenshot om naar de configuratie van uw tekening te gaan om het uiterlijk van de lijnen van uw onderdeel te wijzigen (rand, maatlijnen, enz.). Ik denk dat je door met deze parameters te spelen je " hek " naar voren kunt brengen als dat het doel is!