Szukam makra, które mógłbym dostosować i które pozwoliłoby mi wyszukać właściwość modelu w moim aktywnym widoku, a po przechwyceniu zmienić nazwę arkusza zgodnie z tą właściwością dla wszystkich arkuszy. Wykonujemy rysunki, które zawierają kilka części z numerami graweru i to właśnie ten numer grawerowania chciałbym zaimportować, aby nazwać zakładkę mojego rysunku. Jeśli masz coś, daj mi znać. Bardzo dziękuję! (jesteśmy na SW 2016)
Czy łatwiej byłoby przechwycić fragment danych bezpośrednio na rysunku i poprosić makro o zmianę nazwy arkusza zgodnie z tymi danymi? Bo w końcu numer, który mnie interesuje, automatycznie zapisuje się w moim kartridżu! Po prostu uważam, że Dassault nie myśli o zintegrowaniu tej opcji bezpośrednio z właściwościami liści!!
Dziękuję
Dziękuję za odpowiedź cobra, ale miałem już to makro ale nie przyjmuje ono bezpośredniej właściwości w samej części, ale albo nazwę konfiguracji, albo nazwę części:(
Cóż, dziękuję Ceril, ale ponieważ nie jestem programistą VBA, nie jestem zbyt pewien, gdzie i jak wstawić twoją linię, oto kod, który staram się dostosować do moich potrzeb! Jeśli mógłbyś mi pomóc, byłoby wspaniale. Dziękuję
Dim swApp jako SldWorks.SldWorks Dim swModel As SldWorks.ModelDoc2 Przyciemnij swSheet jako SldWorks.Sheet Dim swModelview2 As Konfiguracja Dim ConfigName As String Przyciemnij vSheets jako wariant Dim swView As SldWorks.View Dim i As Liczba całkowita
Sub main() Ustaw swApp = Application.SldWorks Ustaw swModel = swApp.ActiveDoc
vSheets = swModel.GetSheetNames Dla i = 1 TB swModel.GetSheetCount swModel.ActivateSheet vSheets(i - 1) Ustaw swSheet = swModel.GetCurrentSheet Liczba = swModel.GetModelViewCount
Ustaw swView = swModel.GetFirstView
Zrób Póki Nie SwView To Nic ConfigName = swView.ReferencedConfiguration Ustaw swView = swView.GetNextView Pętla swSheet.SetName Nazwa_konfiguracji Dalej i