Slimme eigenschappen halen een dimensie op in een tekening

Hallo

Ik zou graag de dimensies die op plannen aanwezig zijn, willen herstellen om ze in een tabel te integreren.

Helaas kan ik de waarden niet krijgen met de "dimensie" tool van de smartproperties, het werkt perfect in de 3D maar in de tekeningen haalt het de naam van de dimensie op.

Bijvoorbeeld: "Vrouwelijke plan3@Charniere RD1@Vue voor R2016 - 5 en 6-3@Vue Tekening 3".

Heb je een tip?

Bij voorbaat dank.

Hallo

Kan de familie van onderdelen het lukken?

De tabel kan op een kaart worden weergegeven, bijvoorbeeld:

http://help.solidworks.com/2013/French/solidworks/sldworks/c_Design_Tables_in_Drawings.htm

Hallo

Als het bouwafmetingen van de kamer zijn, zou het gemakkelijker zijn om ze in de kamer te herstellen in plaats van in de tekening.

Dank u voor uw antwoorden,

Ik vergat aan te geven dat dit geen constructiematen waren maar afmetingen van een montage,

In wezen afstanden en hoeken tussen verschillende elementen.

dus misschien door de dimensie in de vergadering te creëren en niet in een Europarlementariër.

1 like

Ja, ik denk dat @ stefbeno

dat het de beste walkthrough is

@+

De families van onderdelen werken ook voor de afmetingen van een assemblage!

Hallo allemaal,

Ik had het onderwerp een beetje verlaten uit tijdgebrek, bovendien hadden we onlangs het bezoek van een Axemble-trainer aan wie ik mijn probleem uitlegde,

Na een paar pogingen raadde hij me aan om een verzoek tot verbetering in te dienen, omdat het inderdaad lijkt alsof je een dimensie die op een tekening is geplaatst, niet kunt herstellen.

Hallo

Ik weet niet of dit is wat je zoekt, maar je kunt deze methode proberen.

Moge de kracht met je zijn.

tableau.docx
1 like

Bedankt voor je hulp OBI WAN, je techniek werkt.

Ik heb een tabel gemaakt waarin ik de grootte van de cellen heb vastgesteld en ik heb deze op het gebied van de cartouche gelegd waar ik de waarden wilde laten verschijnen.