Hallo
Ik had een artikel gezien waarin stond dat we slimme eigenschappen in het taakvenster zouden hebben. Hoe zit het?
Heeft u informatie over dit onderwerp?
Dank u voor uw antwoorden.
Fijne dag.
Hallo
Ik had een artikel gezien waarin stond dat we slimme eigenschappen in het taakvenster zouden hebben. Hoe zit het?
Heeft u informatie over dit onderwerp?
Fijne dag.
Verrassend gezien de SP's een ontwikkeling zijn van Visiativ.
Aan de andere kant is er voor een aantal versies een equivalent geweest met de "eigenschappenvorm" die is geïntegreerd in SW (te vinden in het Solidworks Tools-menu van het Windows-startmenu).
Hallo
Er wordt inderdaad een nieuwe SmartProperties ontwikkeld, SmartProperties is ongeveer vijftien jaar geleden ontwikkeld en het bevatte een veel kleinere set functies dan vandaag.
We hebben besloten het volledig te herschrijven om verder te gaan in de functies (inclusief de taakcomponent), we zijn voor 80% bedwelmd door het herschrijven, daarna moet er nog een hele reeks tests worden voltooid.
Tot ziens in het voorjaar...
Hallo
Ik start de POST opnieuw op. Hoe zit het met de ontwikkeling van slimme eigenschappen in het taakvenster?
Fijne dag.
Hallo
Ik start de POST opnieuw op. Hoe zit het met de ontwikkeling van slimme eigenschappen in het taakvenster?
Er is net (gisteren) een nieuwe versie voor 2023 uitgebracht, heb je geprobeerd te zien of deze is veranderd?
Gezien de aangekondigde nieuwe functies kan ik niets vinden dat overeenkomt met:
Anders zie met een Visiativ dev zoals @jfaradon
Hallo
We zijn nog steeds bezig met de ontwikkeling van de tool.
Het kost wat tijd vanwege de vele functies van de tool.
Wij doen er alles aan om u zo snel mogelijk van een nieuwe versie te voorzien.
Oprecht