SmartProperties en Advance Counter

Hoi allemaal.

Ik gebruik SmartProperties veel voor de parameters van mijn onderdelen en samenstellingen.
Voor verschillende soorten onderdelen heb ik tellers. Alles werkt naar behoren.

Maar nu zou ik graag wat meer willen doen.
Ik wil graag een 'Studies/NumPart' teller maken.

Dat wil zeggen: een studienummer met een verhogingsknop (niet moeilijk)
Maar ook een 2eteller voor het nummer van de kamer van de studeerkamer.
Het is daarom noodzakelijk om een RAZ van het N° Pièce te hebben bij het veranderen van studies.

Ik kon niets vinden in de hulp.
Heeft iemand aanknopingspunten?

Bij voorbaat dank

Jérôme

Snel kijkend, ook in de stijl (versie 2018) niets gevonden.

Iemand van Visiativ zal zeker langskomen om de mogelijkheid van deze functie te bevestigen.

Hallo

Je moet naar de automatische tellers kijken (in geavanceerde modus in SmartCounter)

U moet de SOLIDWORKS-variabele definiëren die de teller wel of niet verandert. (de studievariabele) 

Dus als je op dezelfde studievariabele zit, worden de tellers verhoogd en zodra je de studie (en dus de studievariabele) wijzigt, zal de teller opnieuw opstarten op 0.

Als u dit niet kunt, moet u mogelijk een hotline-oproep openen op Visiativ.

Fijne dag

2 likes

Dank je wel Mick.Cordero voor deze info
morgen doe ik de tests

Nou, er is geen informatie beschikbaar voor dit type meter.
Ik weet niet eens of het mogelijk is.
Ik ga een ticket maken

Is er een oplossing gevonden? 

Ik weet niet of het mogelijk is om een IF-lus te maken ... Of logische voorwaarden? Zou je nog steeds in staat moeten zijn om de bestanden in een map te lezen en te vergelijken?

Edit: Ter info, wanneer ik een nieuw onderdeel maak, wordt mijn onderdeelnummer bijgewerkt en daalt mijn revisienummer terug naar 0. Als het ooit helpt!

Hallo charleslr

Het revisienummer wordt apart beheerd, het zit in de schroefcyclus van het bestand en niet in een teller.

Bedankt