Ik moet momenteel een aantal migratietests doen om van SolidWorks 2013 naar SolidWorks 2016 te gaan. Ik merkte twee kleine problemen op SolidWatch, misschien kun je me helpen.
Voor tekendoeleinden moeten we de binnen- en buitendiameter van het "soort sokkel" nemen. Maar SolidWatch geeft ons dit bericht (het blokkeert niet, maar het is vervelend):
En nog een probleem, soms krijg je bij het openen van een plan deze melding en ben je genoodzaakt de tabel te verwijderen (Al aanwezig in SW2013) Is het omdat het referenties verliest na een wijziging van het bestand?
En nogmaals, de knop "Beheer -> Instellingen" doet helemaal niets, is dit normaal?
Ik ben de projectmanager van SolidWatch. Om zo goed mogelijk aan uw verzoeken te voldoen, is de eenvoudigste manier om een "gotomeeting, webex,...-sessie te doen ". Stuur mij hiervoor uw contactgegevens of bel mij:
Bedankt, uiteindelijk denk ik niet dat het meteen nodig zal zijn.
Ik ben de hele volgende week weg. Dus we zullen uiteindelijk zien met onze vertegenwoordiger axemble tijdens de update. Maar aangezien dit geen blokkerende problemen zijn, kunnen ze later worden opgelost.