Solidwoks 2016 - Een lineair schetspatroon bewerken

Hallo

Ik gebruikte de lineaire schetsherhaling op een onderdeel om een groef te dupliceren.
Omdat de buitenafmeting van het onderdeel is gewijzigd, moet ik de duplicatietoonhoogte van deze groef wijzigen, maar ik moet hetzelfde aantal keren behouden
Wanneer ik deze materiaalverwijdering bewerk die overeenkomt met de bewerking van de groeven, kan ik het aantal keren wijzigen, maar niet de afmeting van de duplicatiespoed. Het verschijnt met zijn naam (D5@ESQUISSE8), maar het is voor mij onmogelijk om de waarde ervan te veranderen.

Heeft iemand de oplossing?

Bij voorbaat dank voor uw antwoorden

Hallo

Als u op een van de herhaalde verwijzingen klikt en u klikt met de rechtermuisknop om de herhaling te bewerken zoals hier beschreven .

2 likes

Dit is wat wordt beschreven in de solidworks 2016 help.

1 like

Hallo en bedankt voor je antwoord,
Wanneer u echter een schets dupliceert en niet een functie zoals een boormachine, wordt de afmeting van de herhalingstoonhoogte niet weergegeven met zijn waarde, maar met zijn naam.
Als gevolg hiervan zoek ik waar ik heen moet om de waarde van dit oproepnummer gedefinieerd door de naam te visualiseren, ik denk dat er een tabel moet zijn met de nummers met hun naam in correspondentie, maar ik kan het niet vinden.

chariot_scie-01.jpg

Kunt u uw bestand opsturen?

Dit is het nadeel van sketchrepetities.
Persoonlijk, omdat het mij nogal grillig lijkt, geef ik de voorkeur aan herhalingen van functies. Ik heb nog geen geval gevonden waarin schetsherhaling de enige oplossing is.

1 like

Dank u beiden voor uw hulp.
Aan de hand van het voorbeeld van AC COBRA 427 ben ik erin geslaagd om te vinden hoe ik het moet doen, maar het is echt niet natuurlijk
Ik sluit deze discussie dan ook.