Solidworks 2012

Hallo.

als ik op "sluiten" klik om het plan te sluiten, moet ik bevestigen met de enter-toets op de pc en in dit geval heb ik niet de vraag "wilt u de wijzigingen opslaan".

Is het een softwarefout of is het mijn pc die grappen met me uithaalt.

Bedankt.

A+

Naar mijn mening moet het venster waarin u wordt gevraagd de wijzigingen op te slaan, zich buiten de ruimte van uw scherm bevinden. Misschien had je ooit 2 schermen tegelijk?

Ik denk dat het goed zou zijn om de solidworks-interface te resetten. U zou onder een ander gebruikersprofiel moeten testen om dit te bevestigen.

1 like

Hallo

Ik begrijp uw vraag niet helemaal. Het bericht dat in het venster verschijnt, nodigt u uit om uw plan (en de bijbehorende plannen) al dan niet op te slaan.

- Als u alleen de MEP open hebt staan, zal het venster u gewoon vragen om het op te slaan.

- Als u wijzigingen hebt aangebracht in de kamer en in de MEP, wordt u in het venster gevraagd om te selecteren wat u wilt opslaan.

Cdlt

fermer_mep_sw2012.zip

Voor meer informatie:

Ik klik op sluiten of op het pictogram "opslaan" en het scherm bevriest, ik ontgrendel het door het te valideren met de enter-toets van de pc, maar in dit geval is er geen bevestiging of niet-bevestiging van registratie mogelijk.

Zoals Fab zegt, ik denk dat een raam moet worden uit het scherm view....

Probeer de oplossingen die Fab geeft.

Yves

Dit is ook mijn mening, ik denk dat Fab gelijk heeft! Misschien heb je een presentatie gegeven met een overheadprojector en is het bericht nu van je scherm. (We hebben allemaal wel eens dit soort ongemak gehad!)

Cdlt

Je zou in ieder geval in de instellingen van het stuurprogramma van de grafische kaart moeten kijken... Er kan een instelling zijn met betrekking tot het dubbele scherm, zoals het uitgebreide bureaublad dat altijd actief is... Of probeer de resolutie te wijzigen... Dit heeft soms tot gevolg dat de dialooglaarzen opnieuw worden gefocust

Ga naar "Extra", "opties" "geavanceerd" > je ziet alle berichten waar je hebt aangevinkt: "niet meer vragen". Kijk of je het bericht "Wil je je registreren.... "