Solidworks 2014: probleem met het tikken op symmetrische onderdelen

Hoi allemaal

In Solidworks 2014 heb ik een probleem met de weergave van draden in een tekening van mijn onderdelen.

Mijn stuk is opgebouwd uit 2 symmetrische substukken. Elk subonderdeel heeft een draad in het midden: 

Als ik mijn tekening maak, wordt de draad weergegeven op het hoofdsubdeel (rechtsonder), maar niet op de symmetrie: 

Ik zet de Solidworks-bestanden in PJ om dit te illustreren.

Ik zocht een tijdje onmogelijk om de draad in het symmetrische deel weer te geven. 

Dit onderwerp loste mijn probleem ook niet op: https://www.lynkoa.com/forum/mise-en-plan/affichage-taraudages-mise-en-plan-arr%C3%AAtes-cach%C3%A9es-invisibles-ou-style-ombr%C3%A9

Bij voorbaat dank voor uw hulp.

test.zip

Hallo

het openen van de 3D en zijn tekening onder SW2019 en alles is goed, het enige wat je hoeft te doen is de versie van Solidworks te wijzigen:)

Vriendelijke groeten

Hallo

Onder welke SP van 2014 zit jij?

In SW2014 zijn er 5 versies, als u niet op de nieuwste versie bent, kunt u normaal upgraden.

Geen weergaveproblemen met SW2017.

CDLT

Goedenavond.

Dank u voor uw antwoorden!

Ik ben in Solidworks 2014 SP0.0.

Als ik "Controleer op de beschikbaarheid van updates" doe, biedt het me alleen versies 2017 tot 2020. Aangezien de licentie niet meer in onderhoud is, zal deze niet werken...

Nou, vreemd genoeg:

- 1 Windows is gisteren opnieuw opgestart, geen verandering.

- 2e herstart van Windows vanmorgen: alles is weer normaal: de tikken worden correct weergegeven in de tekening. 

Het mysterie blijft dus onopgelost, maar het probleem is opgelost.