Goedenavond.
Wat zijn de belangrijkste nieuwigheden in SW 2015?
Heeft iemand de PDF van Wat is er nieuw?
Bedankt.
Vriendelijke groeten
Julian
Goedenavond.
Wat zijn de belangrijkste nieuwigheden in SW 2015?
Heeft iemand de PDF van Wat is er nieuw?
Bedankt.
Vriendelijke groeten
Julian
Het is nog steeds in de bètaversie...
We zullen een beetje moeten wachten voordat we het krijgen =)
Anders ter informatie, Dassault organiseert een wedstrijd met betrekking tot Sw2015 Zie op het Sw-portaal
Het is voorlopig nog vertrouwelijk...
We zullen nog een paar weken moeten wachten!
Hallo
Geen What's New, maar de Beta 3-versie is beschikbaar op de SolidWorks-website, waar de What's New a priori is opgenomen.
Hier en daar wat informatie verzameld:
SolidWorks 2015 zal veel verbeteringen bevatten, op basis van verzoeken van gebruikers:
Met nieuwe functies zoals vereenvoudigde geometriecreatie, snellere simulatieanalyse, verbeterde kostenanalyse en verbeterde integratie met downstream-processen, stelt SOLIDWORKS 2015 u in staat om uw creativiteit een vliegende start te geven en innovatie te inspireren.
Hallo
Het volgende is een lijst met functies in SolidWorks 2015. De nieuwe functies worden aangeduid met de vermelding "ster", zoals uitgelegd op pagina 15.
Veel leesplezier...
Dank u allen.
Niet veel in plaatwerk.
Boomhut- en MBD-tools om te zien.
Verbeterde productiviteit?????
We zitten nog steeds vast aan de Parasolid rekenmachine!
Dank je wel Remrem.
Goedenacht.
Julian
Dat is goed, er lijken veel interessante nieuwe functies te zijn!
Ik trek terug wat ik heb gezegd^^
Ik wist niet dat ze bezig waren met "What's new" bèta
+1 ;)
Hallo
Ik heb begrepen dat alle documenten beschikbaar zullen zijn en verspreid zullen worden tijdens de SOlidWorks 2015 Kickoff
http://kickoff.axemble.com/
Vriendelijke groeten
Hallo
Ter informatie, ik gebruik solidworks 2015 voor ongeveer 2 maanden, we hebben ongeduldig gewacht op de sp1 (gisteren geïnstalleerd), en voor mij is de grootste nieuwe functie van solidworks 2015 de instabiliteit en het gemakkelijk crashen. (nieuw record voor crashes per uur).
Heeft u deze problemen?
Vriendelijke groeten.
Hallo
Zoals gewoonlijk............. je moet wachten op SP3.0 of zelfs SP4.0, indien mogelijk.
Zo niet, bent u dan tevreden met de MBD ftc om het maken van definitieplannen te beperken.
A+
Durieux, hallo
Misschien is het de moeite waard om de vraag opnieuw te posten?
Solidworks 2015 is wat mij betreft een echte ramp, meerdere willekeurige crashes, 5 maanden na het openen van een ticket met onderhoud en er wordt nog niets opgelost. Het crasht non-stop, productiviteitsniveau 0 op 20 en hetzelfde voor stabiliteit.