Omdat ik geen antwoord op mijn probleem heb gevonden in de verschillende onderwerpen die al beschikbaar zijn, vraag ik uw hulp.
Ik heb een formulier gemaakt met behulp van "Property Form Editor". (1e afbeelding in de PJ)
Ik heb mijn bestand in een map gezet die ik zal zoeken in Extra/Opties/Bestandslocaties/Aangepaste eigendomsbestanden (2e en 3e afbeelding van de PJ).
Vervolgens open ik een DEEL en vervolgens het tabblad Aangepaste eigenschappen van het zijpaneel, het is ofwel leeg in plaats van de eerder gemaakte velden (4e afbeelding)
of ik heb het bericht "Fout verwerking .... De syntaxis is eput-être onjuist".
Heeft iemand enig idee wat het probleem is en hoe dit op te lossen?
Het Windows-bureaublad is niet de beste plaats om bestanden op te slaan (het is een bepaalde map van Windows), het is beter om bijvoorbeeld de map c:\temp te gebruiken, of een werkmap te maken.
Kun je je bestand en gekoppelde bestanden (als er bijvoorbeeld lijsten zijn) delen? Maak een back-up van uw bestand en probeer vervolgens de "modules" (één voor één) uit het bestand te verwijderen om degene te vinden die de fout veroorzaakt.
Op aanraden van stefbeno heb ik de elementen één voor één verwijderd en geconcludeerd dat mijn lijsten "Ontwerpers" en "Leveranciers" een probleem vormden.
Het probleem kwam voort uit het feit dat ik lijsten uit Excel-bestanden gebruikte, omdat ze door ze naar een bestand te converteren .txt verschijnen
Zonder problemen en geen last meer van fouten.
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om me te antwoorden.