Solidworks (2020 SP5) crasht bij het opslaan van 3D PDF

Hallo

Wanneer (ik of mijn collega) een assembly in pdf3D wil opslaan, crasht solidworks gewoon. Dit lijkt te gebeuren zodra de montage een beetje zwaar is. 

Heb je aanknopingspunten?

Windows 10 versie 2004

PC alienware aurora R8

Hallo 

U kunt proberen de CAM-invoegtoepassing uit te schakelen (Tools->Add-in) 

Evenals de optie "gegevens van de kledingmodus opnemen bij opname" in Extra -> Opties -> Tekening/Prestaties

Met vriendelijke groet 

Dank u voor het antwoord.
De CAM-invoegtoepassing was al uitgeschakeld

De optie "gegevens opnemen..... "Het heeft niets veranderd.
Ik had oudere berichten die zeiden dat ik dit probleem had, maar dat het was opgelost met de Windows-update. Maar ik zit al in de versie van 2004.
Een normale PDF slaat zorgeloos op. een 3D-pdf, het gaat snel in de modus "reageert niet meer" en ongeveer tien seconden na het crashen. (zonder meldvenster achteraf overigens)

Goedenavond 

Ik heb geen bug gevonden die nog aanwezig is in sp5.0 uit 2020

Als dit gebeurt met de assemblages die een beetje zwaar zijn, probeer dan de groep elementen in een staat van verwijdering te brengen om uiteindelijk te zien of het daar vandaan komt, 

Probeer eerst in een staat van verwijdering te brengen of zelfs om alle geïmporteerde bestanden volledig te verwijderen (step, parasolid etc....) 

Als de grafische kaart van de pc een RTX 2060 is, is deze niet gecertificeerd, het probleem kan ook voortkomen uit een moeilijkheid bij het beheren van de grafische kaart, 

U kunt ook de optie "verbeterde grafische prestaties" uitschakelen in opties -> Prestaties, die de neiging hebben om problemen te veroorzaken voor relatief grote assemblages, 

Goedenacht 

1 like