Solidworks - Activatie SimulationXpress

Hoi allemaal

Ik heb een klein installatieprobleempje. Ik heb SW2015 SP4 Standard geïnstalleerd op een werkstation dat in SW2014 SP0 Standard was.

Het leek mij dat Simulation Xpress een add-on was die in alle versies was opgenomen. 

Kortom, op de oude versie, geen zorgen. Daar gaf hij me de boodschap die volgde op de bijlage.

Ik kan mijn kopie serienummer in "Over SW" (geprobeerd met en zonder spaties), Sw vertelt me dat het ongeldig is.

Heeft iemand een idee voordat ik het aan mijn leverancier vraag?

Bij voorbaat dank :-)

capture.jpg

Hallo

Zoals geschreven op de schermafbeelding, moet je de code op mysolidworks.com krijgen

Fijne dag

*edit: zie screenshot

mysolidworks.jpg

Hallo, moeten we niet de licentiemanager gebruiken? Omdat Xpress de oude computer mogelijk in het geheugen heeft bewaard, wordt hiervoor al het serienummer gebruikt

@yoan.pacquelet : Dank je. Helaas heb ik om redenen die te lang zijn om hier uit te leggen, geen toegang tot de mysolidworks-service (account wordt niet geactiveerd). Ik moet een aanvraag indienen bij de leverancier.... :(

Je redenering leek perfect te passen... Dank je wel BCP!

In ieder geval, alleen voor de tirade, vind ik het stom om een supplement te moeten reactiveren dat verondersteld wordt "basis" te zijn met SW Standard...