Waarom geen symmetrie van de functie, heb je de video hierboven gezien, de lichamen kunnen worden verplaatst in dezelfde map als het originele onderdeel, die kan worden gebruikt om een correcte nomenclatuur te hebben
Aan de andere kant, aangezien dit geïmporteerde velden zijn, is het niet mogelijk om een symmetrie van functie te doorlopen. De eenvoudigste manier zou zijn om een herhaling van lichamen voor het 2e blad aan te sturen volgens die van het 1e blad (met enkele relaties zoals aantal lichamen herhaling 2 = aantal lichamen herhaling 1).
Hallo
Bedankt voor al je antwoorden en je stof tot nadenken.
Ik ben begonnen met de oplossing van industrialcadservices : ik maak eerst de staven en dan bain ik ze af door materiaal te verwijderen en pas dan kom ik de buitenkant van het frame doen.
Door deze methode wordt de poort automatisch vervaardigd zonder iets aan te raken en behoud ik mijn gepersonaliseerde eigenschappen van mijn gelaste constructieprofielen!! =D
Uh..... Het is soms niet mijn oplossing ;)....
@+
Hallo
Inderdaad, het was Coyote die je het antwoord gaf, ik heb het misschien alleen een beetje beter geïllustreerd :)
In ieder geval blij dat we je hebben kunnen helpen.
Vriendelijke groeten.